فروشنده گردوی مرغوب بوانات _ بازرگانی خشکبار شادیز

فروشنده گردوی مرغوب بوانات

فروشنده گردوی مرغوب بوانات _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع گردو و مغز گردوی درجه یک بوانات را بدون واسطه به خریداران ارائه می نماید.

فروشنده گردوی مرغوب بوانات

گردوی بوانات از مرغوب ترین و با کیفیت ترین گردوی های تولید شده در کشور است که در شهرستان بوانات واقع در استان فارس تولید می گردد.گردوی تولید شده در بوانات به جهت برخورداری از آب و هوا و موقعیت جغرافیایی خوب طعم بسیار عالی،مغز درشت و سفید هم چنین درصد چربی بسیار بالایی دارد. گردوی بوانات از لحاظ کیفیت در رده ی گردوهای ممتاز و صادراتی قرار می گیرد.

انواع گردو و مغز گردوی مرغوب تولید شده در بوانات به سایر استان ها و کشورهای خارجی از جمله کشورهای همسایه صادر می گردد. شهرستان بوانات از شهرهای سردسیری و گردو خیز در استان فارس است سابقه کشت گردو در بوانات به سالهای بسیار دور باز می گردد. بوانات مهم ترین و بزرگ ترین قطب تولید گردو در استان فارس و کشور می باشد.

گردو میوه ای مغذی و پر کاربرد است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود. مغز گردو منبعی غنی از انواع مواد مغذی و املاح معدنی است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن کمک می کند. مغز گردو را غذای مغز می نامند چرا که بیشترین میزان اسیدهای چرب امگا۳ را در بین مواد غذایی دارا می باشد این خاصیت گردو سبب تقویت حافظه،بهبود عملکرد مغز و هم چنین پیشگیری از آلزایمر می شود.

بهترین روش جهت خرید گردوی بوانات با کیفیت و قیمت مناسب خرید به صورت مستقیم از تولید کننده اصلی است که مجموعه شادیز این امکان را برای کلیه خریداران فراهم ساخته است.

لطفا جهت خرید و فروش محصول و اطلاع از قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

فروشنده گردوی بواناتفروشنده گردوی مرغوبفروشنده گردوی مرغوب بواناتگردوی مرغوب بوانات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *