بازار پسته کله قوچی مشهد _ مرکز خشکبار شادیز

بازار پسته کله قوچی مشهد

بازار پسته کله قوچی مشهد _ مرکز خشکبار شادیز پسته کله قوچی درجه یک و تازه مشهد را به صورت عمده و بی واسطه به خریداران عرضه می نماید.

بازار پسته کله قوچی مشهد

مشهد یکی از شهرهای بزرگ تولید کننده پسته در ایران است. انواع مختلف پسته های صادراتی نظیر پسته کله قوچی با درجه کیفی بالا در این شهر تولید می شود و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

پسته کله قوچی یکی از مرغوب ترین و مشتری پسند ترین انواع پسته تولید شده در کشور است . پسته کله قوچی انس متوسط ، قیمت مناسب و طعم بسیار بی نظیری دارد. همینطور که می بینید پسته کله قوچی سه پارامتر مهم و مورد توجه برای خرید پسته یعنی قیمت،کیفیت و طعم را دارا می باشد.

استان خراسان رضوی دومین قطب تولید پسته در کشور است . انواع مختلف پسته در این استان تولید می گردد اما بیشترین حجم آن متعلق به رقم کله قوچی است . پسته کله قوچی مشهد به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب تر نسبت به سایر مناطق همواره متقاضیان بسیاری هم در بین مصرف کنندگان و هم تجار دارد.

شهرستان های سبزوار،فیض آباد و .. از قطب های مهم تولید کننده پسته کله قوچی در مشهد می باشند. مجموعه بازرگانی شادیز جهت ارائه این محصول با قیمت مناسب به مشتریان مرغوب ترین پسته کله قوچی را با توجه به نیاز مشتریان به صورت مستقیم از تولید کننده اصلی تهیه و بدون واسطه به خریداران عرضه می نماید.

پسته کله قوچی همانطور که از نام آن پیداست پسته ای گرد،درشت و تپل است. این پسته جزو پسته های لوکس ایرانی به شمار می آید و طعم بسیار عالی دارد.پسته کله قوچی علاوه بر خراسان در استان کرمان و شهرستان رفسنجان نیز با کیفیت بالا تولید می گردد. پسته کله قوچی مشهد از نظر کیفیت با پسته کله قوچی کرمان و رفسنجان برابری می کند.

لطفا جهت خرید و فروش محصول با تبم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایی.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته کله قوچی

بازار پسته کله قوچیبازار پسته کله قوچی مشهدپسته کله قوچی مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *