فروش پسته اکبری در رفسنجان _ شرکت خشکبار شادیز

فروش پسته اکبری در رفسنجان

فروش پسته اکبری در رفسنجان _ شرکت خشکبار شادیز پسته اکبری درجه یک و لوکس رفسنجان را به صورت مستقیم و بی واسطه به فروش می رساند.

فروش پسته اکبری در رفسنجان

پسته اکبری رفسنجان مرغوب ترین و لوکس ترین پسته تولید شده در کشور است. پسته اکبری کشیده ترین نوع پسته است و جزو ارقام بادامی به شمار می آید. نام تجاری پسته اکبری super long pistachio یعنی پسته فوق العاده بلند است. پسته اکبری از نظر تجاری ارزش بسیار بالایی دارد.

بیشترین حجم از تولید پسته اکبری متعلق به رفسنجان و مناطق اطراف آن مانند نوق و کشکوییه است. شهرستان رفسنجان به دلیل ارتفاع مناسب از سطح دریا و آب و هوای خوب مرغوب ترین انواع پسته خصوصا پسته اکبری را در کشور تولید می کند.

پسته اکبری انس پایین و تعداد دانه کمی در یک کیلوگرم دارد که نشان دهنده درشتی آن می باشد. پوست استخوانی این پسته کرم تیره و مغز آن بنفش مایل به قهوه ای می باشد. پسته اکبری یکی از خوش طعم ترین پسته های ایرانی است. پسته رقم اکبری در دو نوع یک بر چاک و دو بر چاک در بازار موجود می باشد. مرغوب ترین نوع آن پسته اکبری دو بر چاک و دستچین است و قیمت بسیار بالایی دارد. از پسته اکبری به دلیل درشتی و خندانی بیشتر به صورت آجیلی و برای مصارف مغز پسته استفاده می شود.

پسته اکبری رفسنجان میزان صادرات بالایی به کشورهای کیفیت محور و لوکس پسند مانند کشورهای عربی و اروپایی مانند آلمان دارد.

مجموعه خشکبار شادیز عمده پسته اکبری درجه یک رفسنجان را به صورت خام و دست اول با مناسب ترین قیمت در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد.

هم اکنون می توانید جهت خرید و فروش محصول و استعلام قیمت ها با مشاورین شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته اکبری

پسته اکبری رفسنجانفروش پسته اکبریفروش پسته اکبری در رفسنجانفروش پسته اکبری رفسنجانفروش پسته در رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *