پخش عمده بادام درختی سنگی _ شرکت خشکبار شادیز

پخش عمده بادام درختی سنگی

پخش عمده بادام درختی سنگی _ شرکت خشکبار شادیز در زمینه تامین و پخش مستقیم بادام سنگی به صورت عمده در کشور فعالیت می نماید.

پخش عمده بادام درختی سنگی

بادام سنگی یکی از متداول ترین انواع بادام درختی در ایران است که به دلیل کیفیت خوب و قیمت مناسب بیشتر به صورت عمده خرید و فروش می شود. بادام سنگی پوست بسیار ضخیمی دارد و به راحتی شکسته می شود. مغز این بادام طعم شیرینی دارد البته در بادام های ایرانی به طور طبیعی درصد کمی تلخی نیز وجود دارد.

درخت بادام سنگی به دلیل سازگاری و نیاز آبی کم در بیشتر مناطق ایران کشت می شود. بیشترین حجم از سطح زیر کشت بادام سنگی متعلق به استان فارس،چهار محال بختیاری ،کرمان و اصفهان است. بادام سنگی هم به صورت آبیاری و هم به صورت دیم در این مناطق تولید می گردد.

از مغز بادام سنگی به دلیل دارا بودن چربی فراوان علاوه بر مصارف خوراکی در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود.بادام سنگی میزان تقاضای بالایی هم در بین مصرف کنندگان و هم در بین خریداران و تجار دارد. صادرات بادام سنگی از تجارت های بسیار سودمند است زیرا این بادام کیفیت عالی و قیمت مناسبی دارد هم چنین در کمتر کشوری به صورت عمده تولید می گردد. از این رو بسیاری از تجار ایرانی در پی خرید این نوع بادام برای صادرات می باشند. صادرات بادام سنگی بیشتر به کشورهای همجوار ایران انجام می شود.

مجموعه خشکبار شادیز عمده بادام سنگی تازه و درجه یک ایرانی را برای خریداران،فروشگاه ها،کارخانجات و تجار گرامی به صورت مستقیم از تولید کننده تامین می نماید. پخش بادام سنگی به سراسر نقاط ایران توسط این مجموعه انجام می پذیرد.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

 

 

بادام سنگی

بادام درختی سنگیبادام سنگی درختیپخش بادام درختی سنگیپخش عمده بادام درختیپخش عمده بادام درختی سنگیپخش عمده بادام سنگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *