پخش عمده بادام سنگی _ شرکت خشکبار شادیز

پخش عمده بادام سنگی

پخش عمده بادام سنگی _ شرکت خشکبار شادیز در زمینه تامین و پخش مستقیم بادام سنگی در سراسر ایران به صورت عمده فعالیت می نماید.

پخش عمده بادام سنگی

بادام سنگی همانطور که از نام آن پیداست پوست چوبی بسیار سفتی دارد و به سختی شکسته می شود این نوع بادام بیشترین حجم از بادام تولید شده در ایران را به خود اختصاص داده است بادام سنگی بیشتر در استان های فارس،چهارمحال بختیاری،همدان،اصفهان،مرکزی و… تولید می گردد.

بادام سنگی طعم شیرینی دارد البته در بادام های ایرانی به صورت طبیعی  درصد کمی تلخی نیز وجود دارد مغز بادام مامایی درصد چربی بالاتری نسبت به سایر انواع بادام دارد از مغز بادام سنگی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و برای تهیه روغن از آن استفاده می شود.

درخت بادام سنگی از درختان مقاوم در برابر کم آبی است به همین دلیل به صورت دیم نیز کشت می شود یکی دیگر از مزیت های بادام سنگی که سبب افزایش میزان خرید و فروش آن شده است قیمت مناسب و متعادل آن است بادام سنگی به دلیل مصرف بالا و قیمت مناسب بیشتر به صورت عمده خرید و فروش می شود خرید عمده این محصول بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

بادام سنگی خواص دارویی و درمانی ویژه ای دارد مصرف بادام سبب تقویت مغز،تقویت نیروی جنسی و افزایش نیروی جسمانی بدن می شود مصرف بادام هم چنین به استحکام استخوانها،کنترل قند خون و چربی خون نیز کمک می کند تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر بیماری ها نیز از دیگر خواص بی نظیر بادام است.

مشتریان عزیز می توانند عمده بادام سنگی مرغوب و اعلای ایرانی را با مناسب ترین قیمت به صورت مستقیم از تولید کننده در این مجموعه خریداری فرمایند.

مجموعه شادیز پس از دریافت سفارشات شما محصول مورد نظر زا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال می نماید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام سنگی

پخش بادام سنگیپخش بادام سنگی عمدهپخش عمده بادام سنگییادام سنگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *