فروش پسته دهن بست کله قوچی دامغان _بازرگانی شادیز

فروش پسته دهن بست کله قوچی

فروش پسته دهن بست کله قوچی دامغان _بازرگانی شادیز پسته کله قوچی دهن بست دامغان را به صورت عمده و با قیمت مناسب به فروش می رساند.

فروش پسته دهن بست کله قوچی دامغان

به طور کلی همه انواع پسته در هر نقطه از دنیا نوع دهان بست را دارند این نوع پسته به دلیل کامل نشدن فرآیند رشد آن ها خندان نشده اند پسته کله قوچی دهان بست نیز مانند پسته های کله قوچی خندان کاربرد بالایی دارند مغز پسته کله قوچی دامغان به دلیل درشتی و گرم مغز بالا بسیار مرغوب می باشد.

همانطور که می دانید پسته های ایرانی به داشتن آفلاتوکسین مشهور هستند پسته های دهان بست بر خلاف پسته های خندان فاقد آفلاتوکسین می باشند و گزینه مناسبی جهت صادرات به کشورهای خارجی هستند که بر روی بهداشت پسته حساس می باشند.

قیمت پسته کله قوچی دهان بست دامغان با توجه به انس و گرم مغز آن محاسبه می شود به طور مثال اگر از صد گرم پسته دهان بست ۵۰ گرم مغز به دست آید این پسته ۵۰ گرم مغز است و هر چه گرم آن بالاتر باشد قیمت بالاتری دارد. بهترین گرم مغز پسته دهان بست ۵۰ گرم می باشد.

از پسته کله قوچی دهان بسته برای مصارف مغز پسته و برای تبدیل آن ها به پسته های آب خندان استفاده می شود پسته های دهان بست و آب خندان به نوبه خود میزان خرید،فروش و صادرات پر رونقی دارند و دلیل آن هم قیمت مناسب آن ها می باشد.

پسته کله قوچی مغز بسیار خوش طعم و مرغوبی دارد پسته کله قوچی دامغان در انواع پسته کله قوچی خندان،دهان بست و آب خندان با انس های متنوع به بازار عرضه می گردد.

بازرگانی شادیز انواع پسته کله قوچی را به صورت مستقیم از تولید کننده و با قیمت مناسب به متقاضیان عزیز در سراسر کشور ارائه می نماید.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته کله قوچی

پسته دهن بست کله قوچیپسته دهن بست کله قوچی دامغانپسته کله قوچی دهن بستپسته کله قوچی دهن بست دامغانفروش پسته دهن بست دامغانفروش پسته دهن بست کله قوچیفروش پسته کله قوچی دهن بست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *