تامین گردو و مغز گردوی تبریز _ بازرگانی خشکبار شادیز

تامین گردو و مغز گردوی تبریز

تامین گردو و مغز گردوی تبریز _ بازرگانی خشکبار شادیز در زمینه تامین و صادرات گردو و مغز گردوی درجه یک تبریز در کشور فعالیت می نماید.

تامین گردو و مغز گردوی تبریز

تبریز از مهم ترین و اصلی ترین قطب های تولید و فروش گردو در استان آذربایجان شرقی است. شهر تبریز پتانسیل بالایی در توزیع انواع مغز گردو برای بازار مصرف داخل و هم چنین در بخش صادرات دارد.

گردوهای تولید شده در تبریز به دلیل برخورداری از آب و هوا و موقعیت جغرافیایی مناسب از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردارند. تبریز مهم ترین قطب تولید گردو به خصوص گردوی مغز شده و فرآوری شده جهت صادرات در ایران است. مغز گردوی تبریز از گذشته با به امروز به دلیل رنگ سفید،چربی فراوان و طعم بسیار لذیذش در بین مردم شهرت دارد.

کشور ایران جزو بزرگ ترین تولید کنندگان و صادر کنندگان گردو در دنیا است. گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه و کیفیت مقام نخست را در بازارهای جهانی دارا می باشند. گردو میوه ای مغذی و ارزشمند هم چنین پر کاربرد است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود.

گردوی تبریز در انواع و کیفیت های مختلف در بازارهای داخلی خرید و فروش می شود. فروش گردو و مغز گردو در تبریز نسبت به سایر مناطق گردو خیز در ایران با قیمت مناسب تری انجام می شود به همین دلیل گردوی تبریز همواره متقاضیان بسیاری در بین مصرف کنندگان،خریداران و تجار ایرانی دارد.مغز گردوی تبریز به کشورهای مختلف از جمله کشورهای عربی،کشورهای همسایه و حوزه خلیج فارس صادر می گردد.

مجموعه بازرگانی شادیز انواع گردوی با پوست و بدون پوست تبریز را به صورت مستقیم از تولید کننده تهیه و بدون واسطه در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

هم اکنون می توانید جهت خرید،فروش و یا صادرات محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

تامین گردو تبریزتامین گردو و مغز گردوی تبریزتامین مغز گردوی تبریزگردو و مغز گردوی تبریزگردوی تبریزمغز گردوی تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *