تامین کننده مغز گردوی تبریز _ بازرگانی خشکبار شادیز

تامین کننده مغز گردوی تبریز

walnuts isolated on white background


تامین کننده مغز گردوی تبریز _ بازرگانی خشکبار شادیز مغز گردوی مرغوب تبریز را به صورت عمده و بدون واسطه برای کلیه مشتریان تامین می نماید.

تامین کننده مغز گردوی تبریز

تبریز یکی از شهرهای تولید کننده و عرضه کننده اصلی مغز گردو در ایران است. مغز گردوی تولید شده در تبریز به دلیل طعم بسیار عالی،درصد چربی بالا و رنگ سفید همواره متقاضیان بسیاری هم در داخل کشور و هم از سوی کشورهای خارجی دارد.

علاوه بر کیفیت بالا،قیمت مغز گردو در تبریز به نسبت دیگر مناطق تولید کننده گردو در کشور بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر است. کیفیت بالا،قیمت مناسب و حجم بالای تولید مغز گردو در تبریز از دلایل اصلی افزایش تقاضای این محصول است.

قیمت مغز گردو

قیمت مغز گردو با توجه به پارامترهای مختلفی محاسبه می شود که مهم ترین آن ها عبارتند از:

رنگ مغز گردو

میزان شکستگی آن

مغز گردو بر اساس این دو پارامتر به انواع مغز گردو سوپر،مغز گردو سفید،مغز گردو معمولی،مغز گردو فسنجانی و مغز گردو خورشتی تقسیم می شود.مرغوب ترین نوع آن مغز گردوی سفید سوپر است که کیفیت بالا و طعم لذیذ هم چنین شکل ظاهری زیباتری دارد.

مغز گردو از جمله خشکبارهای پر چرب است که از روغن آن جهت مصارف خوراکی و موضعی استفاده می شود. چربی موجود در گردو از نوع اشباع نشده است به همین دلیل نمی توان آن را برای مدت طولانی نگهداری کرد زیرا روغن موجود در آن فاسد می شود. به همین منظور شرکت بازرگانی شادیز جهت حفظ بهداشت و سلامت محصول پس از دریافت سفارشات شما گردوی تازه را توسط نیروهای انسانی و .. به مغز تبدیل کرده و با کیفیت عالی به خریداران ارائه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول هم چنین استعلام قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

گردو

تامین کننده مغز گردوتامین کننده مغز گردوی تبریزمغز گردوی تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *