مغز بادام مامایی درجه یک _ شرکت خشکبار شادیز

مغز بادام مامایی درجه یک

مغز بادام مامایی درجه یک _ شرکت خشکبار شادیز مغز بادام مامایی خام و درجه یک ایرانی را به صورت عمده به خریداران در سراسر کشور عرضه می نماید.

مغز بادام مامایی درجه یک

مغز بادام مامایی بهترین و خوش طعم ترین انواع مغز بادام تولید شده در کشور است. مغز این بادام طعم شیرین،چربی بالا و رنگ روشنی دارد. از مغز بادام مامایی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود.

بادام مامایی یکی از مرغوب ترین بادام های ایرانی است که بیشترین حجم آن در استان چهار محال بختیاری و مناطق حاشیه زاینده رود مانند منطقه سامان تولید می گردد. بادام مامایی بیشتر جنبه تجاری دارد و به صورت مغز شده و با پوست به کشورهای مختلف خارجی صادر می گردد.

بادام مامایی از نوع بادام سنگی است اما نسبت به بادام سنگی مغز درشت تری دارد. درصد مغز بادام مامایی از بادام سنگی بیشتر است و به طور طبیعی درصد دو قلویی آن بالا است. مغز بادام مامایی طلایی رنگ است و حالتی چروکیده دارد.از مغز بادام مامایی به دلیل دارا بودن چربی فراوان در تولید مواد شوینده مانند صابون نیز استفاده می شود.

قیمت مغز بادام مامایی

بادام مامایی قیمت بسیار بالایی دارد به همین دلیل مغز آن نیز با قیمت بالاتری نسبت به سایر انواع مغز بادام به فروش می رسد.

قیمت مغز بادام مامایی با توجه به سایز آن سورت بندی می شود و معمولا آن را به دسته های ۸۰ تا ۱۴۰ تایی تقسیم می نمایند. هر چه سایز مغز بادام درشت تر باشد قیمت بالاتری دارد.

مجموعه بازرگانی شادیز مرغوب ترین مغز بادام مامایی را به صورت خام و عمده با قیمت های منصفانه به خریداران و تجار گرامی عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول هم چنین استعلام قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

مغز بادام ماماییمغز بادام مامایی درجه یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *