فروش و صادرات بادام سنگی _ بازرگانی خشکبار شادیز

فروش و صادرات بادام سنگی

فروش و صادرات بادام سنگی _ بازرگانی خشکبار شادیز در زمینه فروش و صادرات بادام سنگی درجه یک به صورت عمده در کشور فعالیت می نماید.

فروش و صادرات بادام سنگی

بادام سنگی یکی از متداول ترین و معروف ترین انواع بادام درختی تولید شده در ایران است. این بادام پوست چوبی بسیار ضخیمی دارد و به راحتی با دست قابل شکستن نیست. پوست بادام سنگی را باید به وسیله اجسام سنگین شکست.

بادام سنگی به دلیل سازگار بودن و مقاومت بالا در برابر کم آبی در بیشتر مناطق ایران کشت می شود. عمده ترین تولید بادام سنگی در کشور متعلق به استان فارس،اصفهان،چهار محال بختیاری و کرمان است.

بادام سنگی از ارقامشسیرین بادام درختی است. مغز بادام سنگی طعم لذیذ و چربی بسیار بالایی دارد از این رو از آن علاوه بر مصارف خوراکی در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود. بیشترین میزان تقاضای مغز بادام نیز در کشور متعلق به مغز بادام سنگی است.

بادام سنگی علاوه بر کیفیت عالی قیمت بسیار مناسب تری نسبت به دیگر ارقام بادام دارد به همین دلیل همواره متقاضیان بسیاری هم در بین مصرف کنندگان و هم خریداران و تاجران دارد. بادام سنگی به صورت مغز شده و با پوست به کشورهای خارجی از جمله کشورهای همجوار ایران صادر می گردد.

صادرات بادام سنگی از تجارت های بسیار پر سود است چرا که بادام درختی در کمتر کشوری تولید می گردد. و از طرفی قیمت مناسب بادام سنگی سبب جذب مشتریان خارجی می شود.

شرکت بازرگانی شادیز مرغوب ترین انواع بادام و مغز بادام سنگی تولید شده در کشور را به خریداران داخلی و خارجی ارائه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول و اطلاع از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام سنگی

صادرات بادام سنگیفروش بادام سنگیفروش و صادرات بادام سنگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *