فروش پسته اکبری در دبی _ بازرگانی خشکبار شادیز

فروش پسته اکبری در دبی

فروش پسته اکبری در دبی _ بازرگانی خشکبار شادیز به عنوان یکی از تامین کنندگان پسته در ایران آماده ارائه بهترین محصولات به تجار عزیز می باشد.

فروش پسته اکبری در دبی

پسته اکبری لوکس ترین و با کیفیت ترین پسته تولید شده در ایران به شمار می آید. فروش پسته اکبری در دبی و سایر کشورهای حوزه خلیج فارس به دلیل کیفیت عالی از رونق بالایی برخوردار است.

پسته های ایرانی به دلیل تنوع بالا و طعم عالی متقاضیان بسیاری از نقاط مختلف دنیا دارند. کشورهای خریدار پسته های ایرانی به دو دسته کلی تقسیم می شوند که عبارتند از:

  1. کشورهای کیفیت محور:این کشور معمولا پسته های لوکس و درجه یک ایرانی را خریداری می نمایند و اولویت آن ها در خرید پسته کیفیت و مرغوبیت محصول می باشد.
  2. کشورهای قیمت محور:این کشورها غالبا پسته های با کیفیت پایین تر را خریداری می نمایند زیرا به دلیل کیفیت پایین قیمت آن ها ارزان تر می باشد.

کشور امارات(دبی) از مهم ترین مقاصد صادراتی پسته های ایرانی به شمار می آید. کشور دبی جزو کشورهای کیفیت محور خریدار پسته های ایرانی است و معمولا پسته های لوکس ایرانی مانند پسته اکبری و پسته کله قوچی را خریداری می نماید.صادرات پسته به دبی به دو منظور انجام می شود یکی برای مصارف داخلی این شهر و یکی جهت صادرات مجدد به سایر کشورها.

پسته اکبری جزو پسته های بادامی به شمار می آید و ظاهری بلند و کشیده دارد. پسته اکبری گران قیمت ترین و درشت ترین پسته تولید شده در ایران است و از نظر تجاری ارزش بالایی دارد.انس پسته اکبری پایین است و درجه خندانی بالایی دارد از این رو از آن بیشتر به صورت آجیلی استفاده می شود.

قیمت پسته اکبری

قیمت پسته اکبری با توجه به پارامترهای مختلفی تعیین می گردد که عبارتند از:

انس پسته

درصد توچین

رویت پسته

درجه خندانی

درصد دهن بست

مجموعه بازرگانی شادیز مرغوب ترین انواع پسته اکبری تولید شده در کشور را به صورت عمده و بدون واسطه به خریداران گرامی عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید،فروش و یا صادرات محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته اکبری

فروش پسته اکبریفروش پسته اکبری در دبیفروش پسته در دبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *