مرکز خرید و فروش پسته فندقی _ شرکت خشکبار شادیز

مرکز خرید و فروش پسته فندقی

مرکز خرید و فروش پسته فندقی _ شرکت خشکبار شادیز از مراکز اصلی خرید و فروش انواع پسته از جمله پسته فندقی به صورت عمده در کشور می باشد.

مرکز خرید و فروش پسته فندقی

پسته فندقی یکی از معروف ترین و پر فروش ترین انواع پسته های ایرانی است. پسته فندقی هم چنین بیشترین حجم از تولید و صادرات پسته را در کشور به خود اختصاص داده است. پسته فندقی از ارقام کوچک پسته است و از نظر اقتصادی پایین ترین قیمت را در بین انواع پسته دارا می باشد. این پسته ظاهری گرد و کروی شبیه به میوه فندق دارد به همین دلیل آن را پسته فندقی می نامند.

مهم ترین ویژگی های پسته فندقی عبارتند از:

ظاهر زیبا

خوش رنگ

خوش طعم

میزان عرضه و تقاضای بالا

قیمت مناسب تر

مناسب برای آجیل

حجم بالای تولید

مغز پر چرب و سبز

تولید در کرمان،رفسنجان و سایر مناطق پسته خیز

همانطور که می بینید پسته فندقی تمام خصوصیات و ویژگی های یک پسته خوب را دارا می باشد. پسته فندقی تنها پسته ای است که توانایی رقابت با پسته های آمریکایی را دارد زیرا قیمت آن به قیمت جهانی پسته بسیار نزدیک است.

پسته فندقی در انواع پسته فندقی دستچین یا توچین،پسته فندقی خندان،پسته فندقی دهن بست و پسته فندقی آب خندان در بازار موجود می باشد. از پسته فندقی بیشتر جهت صادرات به کشورهایی هم چون چین،ویتنام،روسیه و سایر کشورهای قیمت محور استفاده می شود. پسته فندقی برای نخستین بار توسط فردی به نام مهدی اوحدی در منطقه رفسنجان شناسایی و معرفی گردید و امروز یکی از بهترین و پر متقاضی ترین انواع پسته در کشور می باتشد.

مجموعه خشکبار شادیز در زمینه خرید و فروش انواع پسته به صورت مستقیم از تولید کننده در کشور فعالیت می نماید. شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات به مشتریان و همکاری با تولید کنندگان این محصول می باشد.

جهت خرید و فروش محصول از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته فندقی

خرید پسته فندقیخرید و فروش پسته فندقیفروش پسته فندقیمرکز خرید پسته فندقیمرکز خرید و فروش پسته فندقیمرکز فروش پسته فندقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *