خرید عمده مغز پسته یزد _ شرکت خشکبار شادیز

خرید عمده مغز پسته یزد

خرید عمده مغز پسته یزد _ شرکت خشکبار شادیز مغز پسته درجه یک و تازه تولید شده در یزد را بدون واسطه و با قیمت مناسب به فروش می رساند.

خرید عمده مغز پسته یزد

استان یزد یکی دیگر از قطب های تولید کننده پسته و مغز پسته در کشور است. آب و هوای کویری و خاک شور یزد محیط مناسبی جهت کشت و پرورش انواع پسته است. انواع مختلف پسته شامل پسته اکبری،پسته کله قوچی،پسته احمد آقایی،پسته بادامی،پسته کله قوچی و فندقی به صورت عمده و با درجه کیفی بالا در مناطق مختلف یزد تولید می گردد.

پسته یزد به صورت مغز و با پوست در فروشگاه های سراسر کشور خرید و فروش می شود و و هم چنین به کشورهای مختلف از جمله کشورهای عربی،حوزه خلیج فارس و کشورهای اروپایی صادر می گردد.

مغز پسته و مصارف آن

مغز پسته یکی از مهم ترین فرآورده های پسته است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع متعدد جهت تهیه آجیل،خلال پسته،شیرینی،شکلات،بستنی،حلوای پسته،کره پسته،روغن پسته و .. استفاده می شود. مغز پسته نیز در انواع و کیفیت های مختلف در بازار خرید و فروش می شود. به طور کلی مغز پسته به دو گروه مغز پسته گرد و مغز پسته کشیده تقسیم می شود. مغز پسته های فندقی و کله قوچی جزو مغز پسته های گرد و مغز پسته اکبری و احمد آقایی جزو مغز پسته های کشیده به شمار می رود.

قیمت مغز پسته با توجه به نوع،انس،رنگ و هم چنین تازگی و کیفیت مغز پسته تعیین می گردد. مرغوب ترین آن مغز پسته با رنگ سبز تیره است و قیمت بالاتری دارد.

مجموعه بازرگانی شادیز انواع مغز پسته درجه یک و اعلای تولید شده در یزد را به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت به خریداران در سراسر کشور عرضه می نماید.

هم اکنون می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر جهت خرید و فروش محصول با ما تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

خرید عمده مغز پستهخرید عمده مغز پسته یزدخرید مغز پستهخرید مغز پسته یزدمغز پسته یزد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *