فروش مغز بادام سنگی مامایی _ بازرگانی خشکبار شادیز

فروش مغز بادام سنگی مامایی

فروش مغز بادام سنگی مامایی _ بازرگانی خشکبار شادیز مغز بادام مامایی خام و درجه یک را به صورت عمده و بی واسطه به فروش می رساند.

فروش مغز بادام سنگی مامایی

فروش مغز بادام سنگی مامایی به عنوان مرغوب ترین و خوش طعم ترین انواع مغز بادام در کشور از رونق بسیار بالایی برخوردار است. بادام سنگی مامایی نوعی از بادام سنگی است که در استان چهار محال بختیاری و در مناطق حاشیه زاینده رود و اصفهان تولید می گردد. پوست چوبی این بادام بسیار مستحکم است و به سختی شکسته می شود به همین دلیل بیشتر به صورت مغز خرید و فروش می شود. مغز بادام مامایی از بادام سنگی درشت تر است و درصد دوقلویی بالایی دارد. مغز بادام مامایی از نظر طعم،چربی و رنگ بسیار مرغوب است و طعم شیرینی دارد. درصد تلخی بادام مامایی صفر است.

فروش بادام مامایی در داخل کشور در ایام پایانی سال و در فصل زمستان افزایش پیدا می کند. زیرا بادام و مغز بادام از جمله خشکبارهای پر فروش در ایام نوروز است. البته فروش بادام و مغز بادام مامایی جهت صادرات در تمام فصول سال انجام می شود.صادرات مغز بادام مامایی بیشتر به کشور هند،ترکیه،روسیه و.. انجام می شود.

مصارف مغز بادام مامایی

از مغز بادام مامایی علاوه بر مصارف خوراکی و استفاده در آجیل در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود. از بادام مامایی هم چنین به دلیل دارا بودن چربی فراوان در تولید مواد شوینده مانند صابون نیز استفاده می شود.

قیمت مغز بادام مامایی با توجه به کیفیت،سایز و تازگی آن محاسبه می شود یعنی هر چه مغز بادام خوش طعم تر و درشت تر باشد مرغوب تر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد.

مجموعه بازرگانی شادیز مرغوب ترین مغز بادام مامایی تولید شده در شهرکرد را به صورت مستقیم از تولید کننده و با مناسب ترین قیمت به خریداران عرضه می نماید.

جهت خرید و فروش محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام مامایی

فروش مغز بادام سنگی ماماییفروش مغز بادام ماماییمغز بادام سنگی ماماییمغز بادام مامایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *