خرید بادام محب صادراتی _ بازرگانی خشکبار شادیز

خرید بادام محب صادراتی

خرید بادام محب صادراتی _ بازرگانی خشکبار شادیز عمده بادام محب لوکس و اعلای ایرانی را بدون واسطه به خریداران و تجار گرامی عرضه می نماید.

خرید بادام محب صادراتی

بادام محب پوست کاغذی یکی از پر طرفدار ترین انواع بادام درختی تولید شده در ایران است که متقاضیان بسیاری هم در داخل کشور و هم از سوی مشتریان خارجی دارد. بادام محب نمونه ای لوکس از بادام های ایرانی است که از آن به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و به عنوان تنقلات و میان وعده استفاده می شود.

خصوصیات و مزیت های بادام محب

بادام محب به بادامی می گویند که بر خلاف سایر انواع بادام پوست بسیار نازکی دارد و به راحتی شکسته می شود. بادام محب  با نام های بادام کاغذی،بادام سفید و بادام منقا نیز شناخته می شود.بادام محب در انواع یک پوست و دو پوست در بازار خرید و فروش می شود. مغز بادام محب طعم شیرین و خواص تغذیه ای بسیار بالایی دارد.مهم ترین مزیت بادام محب نسبت به دیگر انواع بادام درصد بالای مغز به پوست آن است. میزان مغز بادام محب از بادام سنگی و هم چنین بادام مامایی نیز بیشتر است. بادام محب علاوه بر کیفیت بالا، قیمت بسیار مناسب و متعادلی نیز دارد که سبب جلب رضایت مشتریان می شود.

بادام محب در استان های فارس،چهار محال بختیاری و اصفهان به صورت عمده تولید می گردد. بادام محب گزینه مناسبی برای مشتریان لوکس پسند و صادرات به صورت عمده می باشد. تولید و صادرات بادام محب بسیار پر سود است چرا که این بادام میزان تقاضای بسیار بالایی دارد.

خرید ،فروش و یا صادرات بادام محب در همه جا با پوست انجام می شود زیرا این بادام پوست نازکی دارد و خرید آن با پوست و ی ابدون پوست تفاوت چندانی ندارد. البته نگهداری بادام با پوست سبب حفظ کیفیت و تازگی مغز آن نیز می شود.

متقاضیان گرامی می توانند عمده بادام محب درجه یک ایرانی را به صورت مستقیم از تولید کننده از طریق این مجموعه خریداری نمایند.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام محب

بادام محب صادراتیخرید بادام صادراتی محبخرید بادام محبخرید بادام محب صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *