فروش پسته درجه یک زرند _ شرکت خشکبار شادیز

فروش پسته درجه یک زرند

فروش پسته درجه یک زرند _ شرکت خشکبار شادیز انواع پسته شهرستان زرند را با مناسب ترین قیمت به مشتریان در سراسر کشور عرضه می نماید.

فروش پسته درجه یک زرند

شهرستان زرند از قطب های اصلی تولید پسته به خصوص پسته فندقی صادراتی و درجه یک در کرمان می باشد. شهرستان زرند به دلیل ارتفاع مناسب از سطح دریا .و برخورداری از اقلیم خوب محیط مناسبی جهت کشت و پرورش پسته است. پس از پسته فندقی بیشترین حجم از تولید پسته در زرند به پسته احمد آقایی و سپس پسته اکبری و کله قوچی اختصاص دارد.

پسته های تولید شده در زرند کیفیت بسیار بالا و طعم لذیذ و بی نظیری دارند. پسته زرند رتبه نخست طعم و مزه را در استان دارا می باشد به همین دلیل همواره مشتریان بسیاری خصوصا در بین تجار به دنبال خرید پسته از این شهرستان می باشند. مراکز و واسطه های بسیاری وجود دارند که پسته زرند را به صورت عمده و جزئی به بازار عرضه می نمایند. شرکت خشکبار شادیز یکی از مراکز عرضه کننده با کیفیت ترین پسته زرند به مشتریان در کشور می باشد اما با این تفاوت که محصولات شادیز به صورت مستقیم از تولید کننده و بدون هیچ واسطه ای به مشتریان ارائه می گردد.

سابقه کشت پسته در زرند کرمان به سالهای بسیار دور باز می گردد. سالانه حدود ۲۰ هزار تن پسته از اراضی این شهرستان برداشت می شود و به بازارهای داخلی و کشورهای مختلف خارجی صادر می گردد.

مجموعه خشکبار شادیز  کیفیت های مرغوب پسته زرند را به صورت مستقیم به بازار عرضه می نماید. مشتریان عزیز می توانند از هر نقطه از کشور از طریق راه های ارتباطی زیر محصول خود را سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نماید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

پسته درجه یک زرندپسته زرندفروش پسته درجه یک زرندفروش پسته زرند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *