فروش پسته بادامی سفید _ بازرگانی خشکبار شادیز

فروش پسته بادامی سفید

فروش پسته بادامی سفید _ بازرگانی خشکبار شادیز پسته بادامی سفید و درجه یک ایرانی را به صورت تناژی با قیمت عالی به فروش می رساند.

فروش پسته بادامی سفید

پسته بادامی سفید یکی از پسته های مرغوب ایرانی است که به عنوان یک پسته صادراتی متقاضیان بسیاری دارد. پسته بادامی یا همان پسته سفید از پسته های تولید شده در استان خراسان است که به پسته مشهدی نیز شهرت دارد.

پسته بادامی از ارقام کشیده پسته است و ظاهری بادامی شکل دارد. مغز این پسته ریز و خنجر مانند است . پسته بادامی از نظر سایز،درصد خندانی،رنگ پوست و مغز و.. انواع مختلفی دارد. این محصول علاوه بر خراسان در دیگر مناطق ایرن نیز تولید می گردد که عبارتند از:

فیض آباد خراسان

اردکان یزد

زرند کرمان

رفسنجان

بیشترین سطح زیر کشت پسته بادامی در کشور متعلق به استان خراسان است. پسته بادامی طعم لذیذ و بسیار بی نظیری دارد . پسته بادامی در برابر دیگر انواع پسته مانند پسته اکبری،کله قوچی،اکبری و.. قیمت مناسب تر و پایین تری دارد. بسیاری از تجار به دلیل قیمت مناسب از این نوع پسته برای صادرات استفاده می کنند.

پسته بادامی گزینه مناسبی برای مشتریانی است که به دنبال خرید پسته ریز تر با قیمت مناسب هستند. کشورهای قیمت محور مانند چین،روسیه،افغانستان و .. از جمله کشورهای خریدار پسته بادامی می باشند.

قیمت پسته بادامی با توجه به انس،درصد و کیفیت مغز،درجه خندانی،رنگ و کیفیت آن محاسبه می شود. بهترین روش جهت خرید پسته بادامی با کیفیت و قیمت مناسب،خرید مستقیم از تولید کننده است که مجموعه شادیز این امکان را برای مشتریان فراهم ساخته است.

در صورت تمایل به خرید و فروش این محصول با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان گرامی

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

Uncategorized @fa

پسته بادامی سفیدپسته سفید بادامیفروش پسته بادامیفروش پسته بادامی سفیدفروش پسته سفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *