فروش عمده پسته بادامی دستچین شده _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش عمده پسته بادامی دستچین شده

فروش عمده پسته بادامی دستچین شده _ شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته بادامی دستچین شده ایرانی را به صورت عمده به خریداران عرضه می نماید.

فروش عمده پسته بادامی دستچین شده

پسته یکی از خوش طعم ترین و بهترین انواع خشکبار است که از آن به صورت آجیلی برای پذیرایی از مهمانان و به عنوان تنقلات استفاده می شود . پسته های بادامی دستچین شده به دلیل ظاهر زیبا تر ،یکدست تر و درشت تر گزینه بسیار مناسبی برای آجیل می باشند از این رو میزان تقاضای بالایی دارند.

پسته های بادامی ظاهری بادامی شکل و کشیده دارند. در پسته های بادامی معمولی مقادیری از پسته های دهن بست و دهن چفت وجود دارد. اما پسته های بادامی دستچین شده کاملا یکدست،خندان و معمولا درشت تر می باشند و مسلما کیفیت و قیمت بالاتری دارند.

معروف ترین انواع پسته های بادامی شامل پسته اکبری و پسته احمد آقایی می باشد. نوع دستچین این ارقام بسیار لوکس و مشتری پسند می باشند و همواره متقاضیان بسیاری هم در داخل و هم در خارج از کشور دارند.

فروش عمده پسته دستچین بادامی به عنوان بهترین پسته جهت پذیرایی از مهمانان در مراسم های مختلف از رونق بسیار بالایی خصوصا در ایام پایانی سال برخوردار است.

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های تامین کننده پسته در ایران انواع پسته های بادامی دستچین شده و لوکس ایرانی را به صورت عمده به متقاضیان عزیز عرضه می نماید.

کلیه محصولات این مجموعه به صورت کاملا تضمینی و با قیمت های منصفانه به خریداران عرضه می گردد.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول هم چنین استعلام قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان در سراسر کشور می باشد.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

پسته بادامی دستچینپسته بادامی دستچین شدهعمده پسته بادامیفروش پسته بادامیفروش پسته بادامی دستچینفروش پسته بادامی دستچین شدهفروش عمده پسته بادامیفروش عمده پسته بادامی دستچینفروش عمده پسته بادامی دستچین شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *