خرید و قیمت مغز گردو تبریز _ بازرگانی شادیز

خرید و قیمت مغز گردو تبریز

Whole walnuts and kernels on a table on sackcloth


خرید و قیمت مغز گردو تبریز _ بازرگانی شادیز انواع مختلف مغز گردوی تبریز را با بهترین کیفیت و قیمت های منصفانه به فروش می رساند.

خرید و قیمت مغز گردو تبریز

شهر تبریز قطب اصلی تولید و فروش مغز گردو در کشور است. انواع مغز گردو تبریز با درجه های کیفی مختلف و قیمت های متفاوت در بازارهای سراسر کشور خرید و فروش می شود.

قیمت مغز گردو با توجه به پارامتر های مختلفی تعیین می گردد که در ادامه به دو مورد از مهم ترین آن ها اشاره می نماییم:

رنگ مغز گردو

درصد شکستگی آن

مغز گردو با توجه به این دو پارامتر به انواع مغز گردوی سفید،مغز گردو معمولی،مغز گردو خورشتی و مغز گردو دندانه تقسیم می شود. مرغوب ترین نوع مغز گردو مغز گردوی دوپر سفید است و قیمت بالایی دارد. این نوع مغز گردو علاوه بر رنگ روشن و طعم عالی،ظاهر بسیار زیبایی دارد.

انواع مغز گردو و قیمت آن

مغز گردوی سفید نوع درجه یک مغز گردو است که از آن معمولا برای صبحانه همراه با پنیر استفاده می شود. این نوع مغز گردو نسبت مغز گردوی معمولی قیمت بالاتری دارد.

مغز گردوی معمولی به مغز گردویی می گویند که رنگ آن نه کاملا سفید و نه کاملا تیره است . قیمت مغز گردو معمولی از مغز گردو سفید پایین تر است.

مغز گردو خورشتی به مغز گردوهایی می گویند که رنگ آن ها کاملا تیره است و معمولا از آن در تهیه خورشت فسنجان استفاده می شود. قیمت مغز گردو خورشتی از دو مورد فوق پایین تر است.

مغز گردو دندانه به مغز گردوهایی می گویند که در هنگام جدا کردن مغز از پوست چوبی آن خرد و یا شکسته می شود . این نوع مغز گردو کیفیت و قیمت پایین تری نسبت به سه نوع دیگر دارد.

مشتریان عزیز می توانند انواع مغز گردوی تولید شده در تبریز به صورت مستقیم از تولید کننده از طریق این مجموعه خریداری نماید.

لطفا جهت خرید و فروش محصول با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

انواع مغز گردوخرید مغز گردو تبریزخرید و قیمت مغز گردو تبریزقیمت خرید مغز گردو تبریزقیمت مغز گردو تبریزمغز گردو تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *