مرکز فروش پسته بادامی اردکان _ بازرگانی شادیز

مرکز فروش پسته بادامی

Salt pistachio nuts in the wooden bowl, selective focus


مرکز فروش پسته بادامی اردکان _ بازرگانی شادیز مرکز فروش مرغوب ترین پسته بادامی تولید شده در یزد بصورت عمده در سراسر ایران می باشد.

مرکز فروش پسته بادامی اردکان

پسته بادامی یکی از مغذی ترین و خوش طعم ترین انواع پسته است که در استان یزد بصورت عمده تولید می گردد شهرستان اردکان قطب اصلی تولید و فروش پسته بادامی در این استان است پسته بادامی از دسته پسته های بلند و کشیده می باشد و جزو ارقام ریز پسته می باشد پوست استخوانی این پسته سفید و مغز آن قرمز رنگ است از پسته بادامی بیشتر در صنایع شیرینی پزی استفاده می شود پسته بادامی از پر فروش ترین انواع پسته های ایرانی است زیرا علاوه بر کیفیت بالا قیمت متعادلی نیز دارد بیشترین سطح زیر کشت این پسته متعلق به یزد،اردکان،کرمان،زرند و خراسان است .

پسته بادامی با انس های مختلف بصورت خام و یا با فرآوری های مختلف در بازار خرید و فروش می شود پسته بادامی مرغوبترین پسته تولید شده در منطقه اردکان یزد است که میزان عرضه و تقاضای بالایی چه بصورت عمده و چه جزئی دارد .

بهترین روش برای خرید پسته بادامی اردکان ،خرید مستقیم از تولید کننده است شرکت بازرگانی شادیز با کیفیت ترین پسته بادامی را بصورت مستقیم از تولیدکننده به فروش می رساند کلیه ی محصولات بصورت عمده و خام عرضه می گردد.

پسته گونه ای گیاهی است که خواص تغذیه ای و درمانی فر اوانی دارد آب و هوای کویری یزد محل مناسبی برای کشت و پرورش انواع پسته در ایران می باشد.مصرف پسته به دلیل دارا بودن مواد مغذی و املاح معدنی فراوان سبب افزایش نیروی جسمانی و حفظ سلامتی بدن می شود هم چنین با تقویت سیستم ایمنی بدن از بروز بیماری های مختلف پیشگیری می نماید.

جهت خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

همواره با شما هستیم از مرکز خشکبار شادیز

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

فروش پسته بادامیفروش پسته بادامی اردکانمرکز فروش پسته اردکانمرکز فروش پسته بادامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *