بادام محب علی (پوست کاغذی) درجه یک _شادیز

بادام محب علی پوست کاغذی

بادام محب علی (پوست کاغذی) درجه یک _شادیز،توزیه کننده ی انواع بادام درختی بصورت عمده در ایران است بادام محب علی از محبوب ترین بادام های ایرانی می باشد.

بادام محب علی (پوست کاغذی)

بادام محب نوعی بادام درختی است که پوسته ی آن بر روی مغز استحکام کافی ندارد و به راحتی می شکند.به بادام محب علی بادام محب یا بادام پوست کاغذی نیز می گویند.این بادام از محبوب ترین و پر طرفدارترین بادام های ایرانی است و میزان صادرات بالایی دارد.از بادام کاغذی بصورت خام و شور در انواع آجیل استفاده می کنند.

استان چهار محال بختیاری  به دلیل آب و هوای مناسب ،بهترین مکان برای کشت این بادام است و بصورت عمده در این استان کشت می شودد. مغز یادام محب طعم شیرین و روغن فراوانی دارد .بادام محب منبعی عالی از انواع مواد مغذی و املاح معدنی است .مصرف این بادام موجب کاهش وزن،رشد و استحکام استخوان ها،تقویت و بهبود عملکرد ریه،تقویت حافظه و کاهش قند خون می شود و از بیماری دیابت پیشگیری می نماید.

بادام کاغذی محب یکی از انواع لوکس بادام است و قیمت مناسب و متعادلی دارد به همین دلیل میزان صادرات و خرید و فروش بالایی را به خود اختصاص داده است.تولید این بادام برای کشاورزان بسیار پرسود است زیرا میزان تقاضای بالایی در داخل و خارج از کشور دارد.

خشکبار شادیز،عمده بادام محب را بصورت خام و با پوست به متقاضیان عزیز ارائه می نماید.محصولات این مجموعه بصورت مستقیم از باغداران تولید کننده تهیه و عرضه می گردد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش این محصول ،هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.ما همواره آماده ی ارائه ی محصولات و خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشیم.

با تشکر و سپاس فراوان از بازدید و همراهی شما دوستان عزیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس سایت:www.shadizva.ir

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

بادام محب

بادام محب پوست کاغذیبادام محب درجه یکبادام محب علیبادام محب کاغذی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *