قیمت پسته فندقی سیرجان بصورت عمده _شادیز

قیمت پسته فندقی سیرجان

قیمت پسته فندقی سیرجان بصورت عمده _شادیز انواع پسته سیرجان را با قیمت مناسب به مشتریان عرضه می نماید پسته فندقی یکی از بیشترین ارقام تولیدی سیرجان است.

قیمت پسته فندقی سیرجان

شهرستان سیرجان یکی از شهرهای مهم پسته خیز در استان کرمان است به صورتی که مانند منطقه رفسنجان از بزرگترین تولید کنندگان پسته است منطقه سیرجان به دلیل ارتفاع و سطح بالا از دریا مکانی مناسب برای کشت و پرورش پسته در ایران است سطح زیر کشت این استان به بیش از ۵۰۰۰۰ هکتار می رسد بیشترین ارقام تولید شده در این شهرستان شامل پسته فندقی،پسته کله قوچی و پسته اکبری است که در این بین بیشترین میزان کشت به پسته فندقی اختصاص دارد. پسته فندقی ظاهری ریز و گرد دارد و از مقرون به صرفه ترین انواع پسته در ایران می باشد به پسته ی فندقی اوحدی نیز می گویند زیرا برای نخستین بار توسط آقای مهدی اوحدی در رفسنجان شناسایی و معرفی گردیده است.

قیمت پسته فندقی از سایر ارقام پسته پایین تر است و به دلیل ریز بودن ،تعداد دانه ی بیشتری در هر کیلو قرار می گیرد.این پسته به دلیل مغز سبز و کیفیت بسیار خوب در بین خریداران محبوبیت زیادی دارد .انس های مختلف پسته فندقی در بازار موجود است. این پسته از انس ۲۸ تا ۴۰ در بازار موجود می باشد قیمت پسته با در نظر گرفتن مواردی مانند نوع پسته،انس،درصد خندانی،درصد و کیفیت مغز و هم چنین تازگی آن محاسبه می شود .

قیمت پسته فندقی رابطه مستقیمی با قیمت ارز در کشور دارد و دائما در حال نوسان است. مشتریان عزیز می توانند برای اطلاع از قیمت ها با کارشناسان شادیز تماس حاصل فرمایند.

مجموعه ی شادیز،بهترین و مرغوب ترین انواع پسته را به مشتریان در سراسر کشور ارائه می نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خریداری محصول ،از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید.

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس سایت:www.shadizva.ir

ادرس ایمیل:shadizva@gmail.com

پسته فندقی

قیمت پسته سیرجانقیمت پسته فندقیقیمت پسته فندقی سیرجانقیمت عمده پسته سیرجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *