خرید عمده بادام مامایی اصفهان _ بازرگانی شادیز

خرید عمده بادام مامایی اصفهان

خرید عمده بادام مامایی اصفهان _ بازرگانی شادیز بادام مامایی درجه یک و تازه تولید شده در اصفهان را به صورت عمده به فروش می رساند.

خرید عمده بادام مامایی اصفهان

بادام مامایی اصفهان یکی از مرغوب ترین انواع بادام تولید شده در ایران است بادام مامایی بومی استان چهارمحال بختیاری است و تنها در این استان و در اصفهان تولید می گردد مناطق اطراف اصفهان از مناطق تولید کننده بادام مامایی در کشور هستند.

بادام مامایی از مرغوب ترین و بهترین انواع بادام درختی در ایرن است بادام مامایی از نوع بادام سنگی است و مانند آن پوست بسیار مستحکمی دارد اما مغز بادام مامایی از بادام سنگی درشت تر است و به طور طبیعی درصد دو قلویی در آن بالا می باشد مغز بادام مامایی از نظر رنگ،طعم و چربی بسیار مرغوب است مغز بادام مامایی رنگ روشن و حالتی چروکیده دارد از مغز بادام مامایی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی هم چنین تولید صابون استفاده می شود.

بادام مامایی از ارقام تجاری بادام است و به صورت مغز و با پوست به کشورهای مختلف خارجی از جمله هندوستان،ترکیه،روسیه و سایر کشورها صادر می گردد بادام مامایی تولید شده در اصفهان به صورت مستقیم توسط تجار و بازرگانان به کشورهای خارجی صادر می شود.

بادام مامایی با پوست را به مدت ۸ سال و مغز آن را به مدت یک سال می توان نگهداری کرد بادام مامایی از ارقام دیر گل است اما میوه ی آن زود رس می باشد.بادام مامایی اوایل شهریور ماه برداشت می شود.

قیمت بادام مامایی با توجه به درصد و کیفیت مغز،درشتی و ریزی هم چنین تازگی آن محاسبه می شود قیمت خرید عمده و جزئی بادام نیز با یکدیگر متفاوت است و البته که قیمت خرید عمده آن پایین تر و به صرفه تر است.

بازرگانی شادیز عمده بادام مامایی اصفهان را به صورت مستقیم از باغدار به خریداران عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

بادام مامایی عمده اصفهانخرید بادام مامایی اصفهانخرید عمده بادام مامایی اصفهانعمده بادام مامایی اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *