خرید و فروش عمده بادام مامایی _بازرگانی شادیز

خرید و فروش عمده بادام مامایی

خرید و فروش عمده بادام مامایی _بازرگانی شادیز در زمینه ی خرید و عرضه بادام مامایی بصورت عمده و با پوست در سراسر ایران فعالیت می نماید.

خرید و فروش عمده بادام مامایی

بادام مامایی از مرغوب ترین بادام های تولید شده در استان چهار محال بختیاری و مناطق حاشیه زاینده رود مانند منطقه سامان می باشد بادام مامایی یکی از انواع بادام سنگی است اما از بادام سنگی با کیفیت تر و مرغوب تر می باشد بادام مامایی مغز روشن و طعم شیرینی دارد از مغز بادام مامایی بصورت خام و شور در انواع آجیل ها استفاده می شود درصد چربی این بادام بسیار زیاد است به همین دلیل از آن در تولید صابون نیز استفاده می شود.

بادام مامایی از ارقام دیر گل است اما میوه ی آن زود رس می باشد بادام مامایی بصورت مغز و با پوست در بازارهای داخلی به فروش می رسد بادام مامایی از ارقام صادراتی بادام است و به کشورهای مختلف مانند کشور هند،پاکستان،ارمنستان،ترکیه و دیگر کشورها صادر می گردد.

خرید و فروش بادام مامایی به عنوان مرغوب ترین بادام ایرانی بصورت عمده و جزئی رونق بالایی دارد بادام مامایی خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد مصرف بادام مامایی سبب استحکام استخوان ها،بهبود عملکرد مغز و تقویت نیروی جنسی می شود.

بازرگانی شادیز عمده بادام مامایی درجه یک را بصورت خام و با پوست به مشتریان در سراسر کشور ارائه می دهد شادیز همواره آماده ی ارائه بهترین محصولات و همکاری با تولید کنندگان این محصول در کشور می باشد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

همواره با شما هستیم از مرکز خشکبار شادیز

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان عزیز

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شما ره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

خرید عمده بادام ماماییخرید فروش عمده بادام ماماییخرید و فروش بادام ماماییخرید و فروش عمده بادام ماماییعمده بادام ماماییفروش عمده بادام مامایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *