فروش انواع گردو فارس _مرکز خشکبار شادیز

فروش انواع گردو فارس

فروش انواع گردو فارس _مرکز خشکبار شادیز انواع گردوی تازه و مرغوب استان فارس را بدون واسطه به مشتریان عزیز در سراسر ایران عرضه می نماید.

فروش انواع گردو فارس

گردو از مهم ترین محصولات کشت شده در استان فارس می باشد استان فارس بزرگ ترین قطب تولید و فروش گردو در ایران است این استان به  دلیل دارا بودن شرایط جغرافیایی مناسب و آب و هوای خوب محل مناسبی برای کشت و پرورش گردو در ایران می باشد انواع مختلف گردو شامل گردو سنگی،گردو کاغذی،گردو نوک کلاغی،گردو سوزنی و گردو خوشه ای بصورت عمده در مناطق مختلف فارس مانند بوانات،داراب،اقلید،نی ریز،استهبان،سپیدان و شیراز کشت می شود.

گردوی تولید شده در استان فارس طعم عالی و درصد چربی بسیار بالایی دارد که سبب افزایش تقاضا و هم چنین صادرات آن شده است خرید و فروش انواع گردو در استان فارس بصورت عمده و جزئی از رونق بالایی برخوردار است استان فارس با تولید بیش از ۲۵ درصد از گردوی مصرفی کشور مقام نخست تولید گردو  را در ایران به خود اختصاص داده است.

گردو از میوه های بسیار ارزشمند و پر مصرف در ایران و در سراسر دنیا می باشد مغز گردو را غذای مغز می نامند زیرا حاوی مقاد یر زیادی اسیدهای چرب و امگا۳ است که به بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه کمک می کند.

درخت گردو در مناطق دارای آب و هوای معتدل و نیمه معتدل بصورت عمده کشت می شود گردوی ایرانی تنها گردویی است که از نظر خوراکی مصرف اقتصادی دارد.

بازرگانی شادیز به عنوان معتبر ترین مرکز خرید و فروش خشکبار در ایران مرغوب ترین انواع گردوی فارس را بصرت دست اول و بدون واسطه به مشتریان عزیز ارائه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین دریافت قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

گردو

انواع گردو فارسفروش غانواع گردو فارسفروش گردو فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *