پسته اکبری اعلا خام _ مجموعه بازرگانی شادیز

پسته اکبری اعلا

پسته اکبری اعلا خام _ مجموعه بازرگانی شادیز پسته اکبری درجه یک و تازه را بصورت عمده و با قیمت تولید کننده به فروش می رساند.

پسته اکبری اعلا

پسته اکبری از برترین پسته های صادراتی ایرانی است و تنها در ایران و در مناطق کرمان،رفسنجان و یزد تولید می گردد پسته اکبری از کشیده ترین و درشت ترین پسته های ایرانی است و از نظر قیمت بالاترین قیمت را به خود اختصاص داده است پسته اکبری از گروه پسته های بادامی است و با پسته احمد آقایی از یک خانواده می باشد البته پسته اکبری از پسته احمد آقایی کشیده تر است .

پسته اکبری علاوه بر کشیدگی طعم بسیار بی نظیری دارد که سبب محبوبیت هر چه بیشتر آن شده است درجه خندانی در این پسته بسیار بالا است به همین دلیل از آن بیشتر بصورت آجیلی استفاده می شود.

انس پسته اکبری پایین است که نشانگر درشتی آن می باشد پسته اکبری بصورت خام و یا با فرآوری های مختلف به کشورهای خارجی صادر می گردد اعراب از بزرگ ترین خریداران پسته اکبری ایران هستند.

پسته اکبری از اعلا ترین و لوکس ترین پسته های ایرانی است و همواره خریداران و متقاضیان بسیاری از سراسر دنیا دارد.

انس های مختلف پسته اکبری در بازارهای کشور بصورت عمده و جزئی خرید و فروش می شود نوع دستچین شده این پسته گزینه ی مناسبی برای استفاده در آجیل است و البته قیمت بالاتری نیز دارد.

مجموعه بازرگانی شادیز در زمینه خرید،فروش و صادرات پسته اکبری خام در کشور ایران بصورت گسترده فعالیت می نماید و از خریداران،فروشندگان و کسانی که قصد صادرات این محصول را دارند دعوت به همکاری می نماید.

شادیز همواره آماده ی ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان عزیز می باشد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته اکبری

پسته اکبری اعلاپسته اکبری اعلا خامپسته اکبری خامپسته اکری خام اعلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *