پسته اکبری در عراق | آجیل خام و بو داده ایرانی

پسته اکبری در عراق | آجیل خام و بو داده ایرانی

پسته اکبری در عراق | آجیل خام و بو داده ایرانی , پسته اکبری از جمله پسته های صادراتی ایران است که در انواع ارزان قیمت و در حجم عمده به این کشور صادر می گردد و در بازارهای مختلف آن به فروش می رسد.

پسته اکبری در عراق | آجیل خام و بو داده ایرانی

پسته اکبری در عراق کاملاً شناخته شده است و بسیاری از تأمین کنندگان ایرانی هستند که آجیل خام و بو داده را به بازارهای عراق صادر می کنند.

همچنین صادرات پسته اکبری ارزان قیمت به بازار عراق بسیار زیاد است. این نوع پسته در بسته های فله ای به همراه پسته احمد آقایی به صورت پسته بو داده و نمکی موجود است.

بازار عراق دارای دو قسمت کلی است.

بخشی از این بازار تمایل به خرید پسته ارزان قیمت دارد و بخش کوچکی از آنها کیفیت بالاتر پسته را خریداری می کنند. در واقع ، این نه تنها در عراق بلکه در اکثر کشورها نیز صادق است.

انواع مختلفی از پسته در ایران برای خرید در دسترس است. اما بدیهی است که شما باید سلیقه بازار خود را در نظر بگیرید. در ادامه جزئیات بیشتری درباره صادرات پسته به عراق در اختیار شما قرار خواهیم داد.

انواع مختلف پسته ایرانی

انواع مختلف پسته ایرانی

پسته انواع مختلفی دارد و در باغ های استان های کرمان ، خراسان رضوی و یزد موجود است.

پسته اکبری ، احمد آقایی ، فندوقی ، کله قوچی و بادامی از شناخته شده ترین انواع پسته هستند. برای اندازه گیری کیفیت پسته و بهترین زمان و فرصت خرید آنها ، برخی پارامترها مهم هستند. مهمترین پارامتر اندازه گیری اندازه پسته (در هر اونس) است. عدد اندازه پسته ۲ عدد زوج متوالی است.

در حقیقت ، وقتی می گویند اونس پسته ۲۴-۲۴ است ، به این معنی است که در ۱۴۲.۵ گرم پسته ، ۲۲ تا ۲۴ دسته ۵ تایی پسته داریم (یا تعداد پسته در یک اونس (۲۸.۳ گرم) بین ۲۲-۲۴ است) .

هرچه تعداد اونس کمتر باشد ، اندازه پسته نیز بزرگتر است. به عنوان مثال پسته ۲۸-۳۰ از پسته ۲۴-۲۶ کوچکتر است. به طور کلی ، انواع پسته می تواند در ۲ دسته باشد:

  • پسته های طبیعی خندان (Natural Open)
  • پسته مکانیک خندان یا آب خندان (Mechanical Open)

پسته مکانیک خندان یا Mechanical Open به پسته هایی گفته می شود که دهان بسته داشته و تولید کننده آنها را به صورت مکانیکی باز می کند. این کار معمولاً با استفاده از آب سرد در مراکز تولید پسته انجام می شود. پسته MO به دلیل کیفیت پسته دهان بسته کیفیت متفاوتی دارد.

بدیهی است ، هنگامی که پسته اکبری در عراق مورد توجه خریداران قرار می گیرد ، باید بررسی کنید که کیفیت Mo یا NO است؟ با توجه به اینکه قیمت پسته نوع MO کمتر از پسته  طبیعی خندان است ، در برخی از بازارها طرفداران زیادی دارد. عراق ، روسیه ، قزاقستان ، گرجستان و اوکراین خریداران اصلی پسته MO یا مکانیک خندان ایرانی هستند.

پسته احمد آقایی و اکبری برای عراق

پسته احمد آقایی و اکبری برای عراق

از بین انواع پسته تولیدی در ایران ، ۲ نوع اکبری و احمد آقایی بهترین فروش را دارند. از طرف دیگر ، باز کردن مکانیکی این نوع پسته نسبت به انواع دیگر آسانتر و سریعتر است. این دو نوع پسته در دسته پسته های بلند قرار می گیرند.

برای صادرات پسته ، ابتدا باید دقیقاً تعیین کنید که بازار هدف نهایی محصول کجاست. این کار برای تهیه و پردازش محصول با توجه به نیاز آنها است.

همانطور که در بخشهای قبلی توضیح داده شد ، عراق بازارهای مختلفی دارد. به عنوان مثال ، محصولات کردستان با محصولات بغداد و کربلا متفاوت است. به همین دلیل ، انتخاب دقیق و خرید محصول از مهمترین نکات در صادرات پسته اکبری و احمد آقایی به عراق است.

شرکت تولیدی پسته و خشکبار شادیز یکی از فعالان در زمینه صادرات پسته به کشورهای همسایه است. تخصص اصلی این شرکت صادرات پسته مکانیک خندان MO ارزان قیمت است. که به صورت خام یا نمکی برای مشتریان سایر کشورها به ویژه عراق و روسیه ارسال می شود.

خرید عمده پسته برای عراق

خرید عمده پسته برای عراق

از آنجا که بازارهای عراق و روسیه بسیار رقابتی هستند ، محصول باید با کمترین قیمت ممکن خریداری شود. به عبارت دیگر ، بسیاری از مردم در این بازارها انواع عمده پسته را ارائه می دهند.

بهترین گزینه برای داشتن قیمت محصول با ارزانترین شرایط ممکن برقراری ارتباط با واحدهای تولیدی است. کارخانه های مختلفی در استان های کرمان و خراسان در حال تولید و فرآوری پسته آبخندان یا مکانیک خندان هستند.

همچنین ، باید بدانید که بیشتر پسته های مکانیک خندان موجود در بازار عراق خام نیستند (شور هستند). از طرف دیگر ، برخی از مشتریان می خواهند کیفیت پسته بهتر شود. به همین دلیل ، آنها پسته را به صورت مخلوط پسته مکانیک خندان و پسته خندان طبیعی سفارش می دهند.

گروه تولیدی و بازرگانی پسته و خشکبار شادیز علاوه بر فروش عمده انواع پسته ایران در عراق اقدام به صادرات فرآورده های پسته مانند مغز و خلال پسته نیز می نماید.

برای دریافت مشاوره و خرید محصول می توانید با مدیریت فروش یا بازرگانی این مجموعه ارتباط بگیرید.

تماس با ما

پسته اکبری

آجیل ایرانیآجیل بو دادهآجیل پستهآجیل خامپسته آجیلیپسته اکبریپسته اکبری ایرانپسته اکبری برای عراقپسته اکبری بو دادهپسته اکبری خامپسته اکبری در عراقپسته اکبری شادیزپسته ایرانیپسته ایرانی بو دادهپسته ایرانی خمپسته ایرانی در عراقپسته بو دادهپسته بو داده ایرانیپسته خامپسته خام ایرانیپسته در عراقصادر کننده پسته به عراقصادرات پسته اکبریصادرات پسته اکبری به عراق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *