عمده فروشی گردو در فارس _بازرگانی شادیز

عمده فروشی گردو در فارس

عمده فروشی گردو در فارس _بازرگانی شادیز عرضه کننده عمده گردوی درجه یک استان فارس بصورت مستقیم و بدون واسطه در ایران می باشد.

عمده فروشی گردو در فارس

استان فارس بزرگ ترین قطب تولید گردو در ایران است این استان به دلیل برخورداری از شرایط جغرافیایی خوب و آب و هوای مطلوب،محل مناسبی برای کشت و پرورش گردو در ایران است سابقه کشت گردو در این استان به سال های بسیار دور باز می گردد انواع گردو در مناطق مختلف فارس مانند بوانات،داراب،نی ریز،سپیدان،استهبان،اقلید و شیراز بصورت عمده کشت می شود گردوهای تولید شده در فارس از دیر باز به دلیل دارا بودن مغز خوش طعم و درصد چربی زیاد در بین مردم زبانزد بوده است و همواره خرید و فروش گردو در این استان از رونق بالایی برخوردار است گردوهای این استان پس از برداشت به بازارهای داخلی و کشورهای مختلف خارجی صادر می گردد به دلیل حجم بالای تولید گردو در استان فارس خرید و فروش گردو بیشتر بصورت عمده انجام می شود.

گردو از مهم ترین محصولات کشاورزی استان فارس است گردوهای این استان با درجه های کیفی متفاوت بصورت مغز و یا با پوست در بازارهای سراسر کشور موجود می باشند.گردو یکی از ارزشمند ترین خشکبارهای ایرانی است که خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد و به بهبود عملکرد بخش های مختلف بدن کمک می کند.

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان معتبر ترین شرکت تامین کننده گردوی فارس و بواسطه ی همکاری با تولید کنندگان معتبر،با کیفیت ترین گردوی فا رس را بصورت مستقیم و بدون واسطه به مشتریان ارائه می دهد دوستان عزیز می توانند از طریق این مجموعه محصول مورد نظر خود را بصورت دست اول و با قیمت مناسب از باغ دار خریداری نمایند.

جهت سفارش محصول و اطلاع از سایر خدمات و محصولات ما از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی:

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

گردو

عمده فروش گردو در فارسعمده فروش گردو فارسعمده فروشی گردوعمده فروشی گردو در فارسعمده فروشی گردو فارسفروش عمده گردو در فارسفروش گردو در فارسفروش گردو فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *