بادام کاغذی خام ایرانی _شرکت بازرگانی شادیز

بادام کاغذی خام ایرانی

بادام کاغذی خام ایرانی _شرکت بازرگانی شادیز مرغوب ترین بادام کاغذی ایرانی را به مشتریان ارائه می نماید بادام کاغذی از محبوب ترین انواع بادام در کشور است.

بادام کاغذی خام ایرانی

بادام کاغذی یکی از پر طرفدار ترین و لوکس ترین انواع بادام درختی در ایران است که از آن بصورن خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها استفاده می شود بادام کاغذی را با نام های بادام محب ،بادام سفید و بادام منقا نیز می شناسند پوست این بادام بسیار نازک است و به راحتی با فشار انگشت شکسته می شود بادام کاغذی نمونه ای لوکس از آجیل های ایرانی است که از آن جهت پذیرایی از مهمانان در مراسم های مختلف و یا به عنوان تنقلات استفاده می شود بادام پوست کاغذی طرفداران بسیاری هم در داخل و هم در خارج از کشور دارد از مهم ترین مزیت های بادام کاغذی درصد مغز به پوست بالای آن است که سبب افزایش تقاضا و صادرات آن شده است این نوع بادام نیز همچون سایر انواع بادام با درجه های کیفی مختلف در بازار بصورت عمده و جزئی خرید و فروش می شود این بادام مغز بسیار خوش طعم و خواص مغذی فراوانی دارد که به تقویت بدن و پیشگیری از بیماری های مختلف کمک می کند.

بیشترین سطح زیر کشت بادام پوست کاغذی مربوط به استان چهار محال بختیاری در ایران است این بادام علاوه بر بازارهای داخلی به کشورهای مختلف خارجی نیز صادر می گردد.

شرکت بازرگانی شادیز یکی از بزرگ ترین تامین کنندگان انواع بادام درختی در ایران است که مرغوب ترین بادام کاغذی را بصورت عمده و خام به متقاضیان عزیز در سراسر کشور ارائه می دهد.

کلیه ی محصولات این مجموعه با توجه به نیاز مشتریان بصورت مستقیم از باغداران تولید کننده تهیه و بدون واسطه عرضه می گردد .

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید هدف ما ارتقاء سطح کیفی محصولات و رضایتمندی مشتریان عزیز می باشد.

راه های ارتباطی:

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام پوست کاغذی

باد ام کاغذی ایرانی خامبادام خام کاغذیبادام کاغذی ایرانیبادام کاغذی خامبادام کاغذی خام ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *