فروش گردو در فارس _شرکت بازرگانی شادیز

فروش گردو در فارس

فروش گردو در فارس _شرکت بازرگانی شادیز از بزرگترین تامین کنندگان انواع گردو در استان فارس می باشد فارس قطب بزرگ تولید گردو در ایران است.

فروش گردو در فارس

فروش گردوی فارس به عنوان مرغوب ترین گردوی ایرانی از نظر طعم و درصد چربی از رونق بالایی برخوردار است استان فارس با برخورداری از موقعیت جغرافیایی خوب و آب و هوای مساعد،مناسب برای کشت و پرورش گردو است شهرستان های بوانات،داراب،نی ریز،اقلید،سپیدان،نی ریز و.. از مناطق گردو خیز در این استان است انواع مختلف گردوی سنگی،گردوی پوست کاغذی،گردو سوزنی و گردو نوک کلاغی با کیفیت بالا و بصورت عمده در این مناطق تولید می گردد گردوی هر منطقه خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد هر ساله حجم قابل توجهی از گردو های تولید شده در این استان به سایر مناطق ایران و کشورهای مختلف خارجی صادر می گردد گردوی استان فارس از مرغوب ترین گردو ها از نظر طعم،مزه و میزان روغن دهی در ایران است خرید و فروش گردو در این استان بازار داغ و پر رونقی دارد .

مجموعه ی خشکبار شادیز در استان فارس از طریق همکاری با تولید کنندگان این محصول در سطح استان انواع گردو درجه یک را بصورت مستقیم و بدون واسطه برای مشتریان در سراسر کشور ارسال می نماید کلیه ی محصولات این مجموعه با درجه کیفی بالا و قیمت مناسب به مشتریان ارائه می گردد دوستان عزیز می توانند تنها با یک تماس کوتاه محصول خود را سفارش داده و در هر نقطه از ایران دریافت نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایر محصولات و خدمات شادیز هم چنین دریافت قیمت ها از طریق راه ای ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان عزیز

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

فروش گردو در فارسفروش گردو فارسگردو فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *