فروش بادام سنگی ایرانی _شرکت بازرگانی شادیز

بادام سنگی ایرانی

فروش بادام سنگی ایرانی _شرکت بازرگانی شادیز مرغوب ترین بادام سنگی ایرانی را بصورت عمده به فروش می رساند بادام سنگی یکی از رایج ترین انواع بادام درختی است.

فروش بادام سنگی ایرانی

بادام سنگی یکی از رایج ترین انواع بادام درختی است که از آن بصورت های مختلف در مصارف خوراکی و در صنایع مختلف دارویی و بهد اشتی استفاده می شود خرید و فروش بادام سنگی به دلیل مصرف بالای آن بیشتر بصورت عمده انجام می شود از طرفی خرید عمده بادام سنگی بسیار مفرون به صرفه و مناسب می باشد.

معرفی بادام سنگی

بادام سنگی پوسته ی چوبی بسیار مستحکمی دارد مغز این بادام طعم شیرین و درصد چربی بالاتری نسبت به سایر انواع بادام دارد از مغز این بادام بیشتر بصورت خام و شور در انواع آجیل و برای تهیه ی روغن از آن استفاده می شود.

درخت بادام سنگی مقاومت بالایی در برابر کم آبی دارد به همین جهت بصورت دیم نیز در مناطق مختلف ایران کشت می شود این بادام خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد که به حفظ سلامتی و تقویت بدن کمک می نماید.

قیمت خرید بادام سنگی

به طور کلی بادام سنگی قیمت پایین تری نسبت به دیگر انواع بادام مانند بادام مامایی و بادام کاغذی دارد از طرفی کیفیت خوب و مطلوبی دارد به همین دلیل همواره از میزان عرضه و تقاضای بالایی برخوردار می باشد قیمت بادام با توجه به درصد مغز و مرغوبیت آن تعیین می گردد هرچه مغز بادام درشت تر و تازه تر باشد در نتیجه قیمت بالاتری دارد البته قیمت بادام با توجه به خرید آن بصورت عمده و جزئی یا بصورت مغز و با پوست نیز بستگی دارد .

بازرگانی شادیز مرغوب ترین بادام سنگی ایرانی را به مشتریان عزیز ارائه می نماید جهت خرید و یا فروش عمده این محصول و اطلاع از قیمت ها با ما تماس بگیرید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva2gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام سنگی

بادام سنگی ایرانیفروش بادام سنگیفروش بادام سنگی ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *