خرید عمده گردو آمریکایی _شرکت بازرگانی شادیز

فروش عمده گردو آمریکایی

خرید عمده گردو آمریکایی _شرکت بازرگانی شادیز توزیع کننده گردو آمریکایی عمده در ایران می باشد گردو آمریکایی از مرغوبترین انواع گردوی وارداتی در کشور است.

خرید عمده گردو آمریکایی

گردو آمریکایی یکی از مرغوب ترین انواع گردوهای وارداتی در ایران است گردوی آمریکایی را با نام گردوی پکان نیز می شناسند این گردو بومی جنوب شرقی آمریکا و مکزیک می باشد پوست این نوع گردو بسیار نازک است و مغز بسیار پر چربی دارد به همین دلیل بسیار خوش خوراک می باشد مغز گردوی آمریکایی طعم بی نظیر و خواص تغذیه ای بسیار بالایی دارد که از ویژگی های منحصر به فرد آن به شمار می رود این گردو قهوای مایل به قرمز رنگ است و ظاهری کشیده دارد .

گردوی آمریکایی سرشار از انواع مواد مغذی و املاح معدنی است که به تقویت بدن و پیشگیری از بیما ری ها کمک می کند امگا۳ موجود در این گردو به تقویت عملکرد مغز و حافظه کمک می کند این گردو بصورت مغز و یا با پوست در کنار گردوهای ایرانی در بازار به فروش می رسد و همواره متقاضیان بسیار زیادی دارد گردو آمریکایی به دلیل کیفیت بسیار بالا با قیمت بالاتری نسبت به سایر گردوهای خارجی و ایرانی به فروش می رسد.

شرکت بازرگانی شادیز یکی از بزرگ ترین تامین کنندگان گردوی آمریکایی بصورت عمده در ایران می باشد مشتریان عزیز می توانند مرغوب ترین نوع از این گردو را بصورت عمده و با قیمت بدون واسطه از شادیز خریداری نمایند.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش این محصول هم چنین دریافت قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

شادیز همواره آماده ی ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان عزیز

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

خرید عمده گردو آمریکاییخرید گردو آمریکاییخرید گردو آمریکایی عمدهعمده گردو آمریکاییگردو آمریکایی عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *