مغز گردو تازه _ شرکت آجیل و خشکبار شادیز

مغز گردو تازه

مغز گردو تازه _ شرکت آجیل و خشکبار شادیز انواع گردو و مغز گردوی درجه یک و تازه را بصورت عمده و با قیمت مناسب به خریداران عرضه می نماید.

مغز گردو تازه

مغز گردو نوعی از خشکبارهای مغذی است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود مغز گردو را با نام غذای مغز نیز بیان کرده اند زیرا حاوی مقادیر زیادی امگا۳ است که به بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه کمک می کند هم چنین از بیماری آلزایمر پیشگیری می نماید.

گردو میوه ای گرد و دارای دو پوسته است یک پوست سبزرنگ و نرم که به تدریج خشک می شود و یک پوست چوبی و سخت که مغز گردو درون آن قرار دارد .

گردو از پرکاربردترین انواع خشکبار است که انواع مختلفی دارد انواع گردو عبارتند از:گردو کاغذی،گردو سنگی،گردو خوشه ای،گردو سوزنی،گردو نوک کلاغی و گردو ماکویی. هر یک از انواع گردو بصورت با پوست و بدون پوست در بازارهای سراسر کشور خرید و فروش می شود.

گردو منبع خوبی از انواع ویتامین ها،پروتئین ها،آنتی اکسیدان،اسیدهای چرب و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم،فیبر و فسفر است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن کمک می کند مصرف گردو سبب بهبود عملکرد قلب و پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی می شود گردو با دارا بودن انواع ویتامین ها و پروتئین ها سبب تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از انواع سرطان می شود.

مغز گردو با درجه های کیفی مختلف  در انواع درجه یک؛معمولی،خورشتی و دندانه در بازار موجود می باشد و قیمت آن با توجه به سایز و رنگ آن و هم چنین طعم و مزه آن محاسبه می گردد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش این محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها و سایر محصولات شادیز از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

مغز گردومغز گردو تازه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *