فروش مغز بادام عمده _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش مغز بادام عمده

فروش مغز بادام عمده _ شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز بادام درجه یک و تازه را بصورت عمده و با قیمت مناسب به خریداران عزیز عرضه می نماید.

فروش مغز بادام عمده

بادام از محبوبترین انواع خشکبار است که خواص مغذی و املاح معدنی فراوانی دارد از مغز بادام بصورت خام،شور،خلال شده و پودر در تهیه انواع غذاها و دسرها استفاده می شود بادام های درختی انواع مختلفی دارند که عبارتند از:بادام سنگی،بادام مامایی و بادام پوست کاغذی هر یک از انواع بادام بصورت با پوست و بدون پوست در بازارهای کشور خرید و فروش می شود.

مغز بادام حاوی انواع ویتامین ها،پروتئین ها،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند کلسیم،پتایم،فیبر،منیزیم و فسفر است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن کمک می کند مغز بادام از دانه های روغنی و بسیار مفید است که روغن آن را جهت مصارف درمانی و موضعی از آن استخراج می نمایند.چربی موجود در بادام از نوع غیر اشباع است و سبب کاهش کلسترول بد خون و افزایش کلسترول مفید خون می شود.

مغز بادام با توجه به طعم و سایز آن قیمت های متفاوتی دارد هر چه مغز بادام درشت تر و خوش طعم تر باشد در نتیجه قیمت بالاتری دارد قیمت مغز بادام از بادام با پوست بالاتر است زیرا در خرید مغز بادام احتمال خرابی و پوکی مانند بادام با پوست وجود ندارد و از طرفی می توان کیفیت و طعم آن را بصورت مستقیم تست کرد.

شرکت بازرگانی شادیز انواع بادام و مغز بادام تازه و مرغوب را بصورت مستقیم از تولید کننده و با قیمت مناسب به مشتریان عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.کلیه ی محصولات بصورت خام و عمده ارائه می گردد.

جهت خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمتها و سایر محصولات ما از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@g mail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

فروش عمده مغز بادامفروش مغز بادامفروش مغز بادام عمدهمغز بادام عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *