گردو کاغذی اعلا تویسرکان _ شرکت خشکبار شادیز

گردو کاغذی اعلا تویسرکان

گردو کاغذی اعلا تویسرکان _ شرکت خشکبار شادیز گردو پوست کاغذی مرغوب و اعلای تولید شده در تویسرکان را با قیمت مناسب به خریداران عزیز ارائه می نماید.

گردو کاغذی اعلا تویسرکان

شهرستان تویسرکان قطب مهم تولید و فروش انواع گردو در استان همدان می باشد یکی از بهترین نمونه های گردو در تویسرکان گردوی پوست کاغذی می باشد این نوع گردو پوست بسیار نازکی دارد و به راحتی شکسته می شود مهم ترین ویژگی گردوی تویسرکان مغز پر،سفید و چربی بالای آن است که سبب شهرت آن در بازارهای جهانی شده است .

شهرستان تویسرکان از مناطق خوش آب و هوای ایران است و به دلیل دارا بودن درختان متعدد گردو و تولید گردو با درجه کیفی بالا به پایتخت گردو در ایران مشهور است گردوی تویسرکان علاوه بر مغز درشت و سفید طعم بسیار خوبی دارد گردوی تولیدی تویسرکان با درجه های کیفی مختلف به صورت مغز و با پوست در بازار خرید و فروش می شود.

گردو از مغذی ترین انواع خشکبار ایرانی است و منبع خوبی از انواع ویتامین ها،پروتئین ها،اسیدهای چرب و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و فسفر است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن کمک می کند مغز گردو را غذای مغز می نامند زیرا حاوی مقادیر زیادی امگا۳ است که سبب تقویت مغز و افزایش حافظه می شود.

گردو پوست کاغذی تویسرکان مرغوب ترین نوع گردوی تولید شده در ایران می باشد و میزان تقاضای بالایی هم از بازارهای داخلی و هم از سوی کشورهای خارجی دارد بهترین روش برای خرید گردو کاغذی تازه و مرغوب تویسرکان خرید از تولید کننده اصلی آن است اما همه به این تولید کنندگان دسترسی ندارد شرکت بازرگانی شادیز این محصول را به صورت مستقیم از تولید کننده و بدون واسطه به خریداران عزیز عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

گردو اعلا تویسرکانگردو کاغذی اعلا تویسرکانگردو کاغذی تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *