پسته فندقی انس 32 _ شرکت بازرگانی شادیز

پسته فندقی انس 32

پسته فندقی انس ۳۲ _ شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته فندقی درجه یک رفسنجان را بصورت دست اول و با قیمت مناسب به خریداران عزیز عرضه می نماید.

پسته فندقی انس ۳۲

پسته فندقی انس ۳۲ سایز نسبتا درشتی دارد و بیشتر در بازار یافت می شود این نوع پسته درصد خندانی بالا و قیمت مناسبی دارد خرید و فروش پسته فندقی انس ۳۲ از رونق بالایی در بازار برخوردار است.

پسته فندقی از ارقام ریز پسته است و ظاهری گرد و کروی مانند دارد پسته فندقی برای نخستین بار توسط شخصی به نام مهدی اوحدی در منطقه رفسنجان شناسایی و معرفی گردید پسته فندقی به دلیل ریز بودن تعداد دانه بیشتری در یک کیلو دارد و از نظر اقتصادی از سایر انواع پسته قیمت مناسب تر و مقرون به صرفه تری دارد مغز پسته فندقی قرمز رنگ و بسیار خوش طعم می باشد.

پسته فندقی و پسته کله قوچی از یک خانواده می باشند اما پسته فندقی ریز ولی پسته کله قوچی درشت است پسته فندقی در انس های مختلف و در انواع دست چین،خندان،آب خندان و مخلوط خندان و دهان بست در بازار خرید و فروش می شود.

بیشترین حجم از تولید پسته در ایران به پسته فندقی تعلق دارد و بیشتر در استان کرمان(رفسنجان)،یزد و خراسان تولید می گردد پسته فندقی رفسنجان بسیار خوش طعم می باشد و کیفیت بالایی دارد پسته فندقی هم چنین میزان صادرات بالاتری نسبت به سایر ارقام پسته دارد .انس ۳۲ این پسته بسیار پر فروش می باشد و بصورت خام و شور در بازار عرضه می گردد.

شرکت بازرگانی شادیز انس های مختلف پسته فندقی را با توجه به نیاز مشتریان به صورت مستقیم از تولید کننده تهیه و با قیمت مناسب به خریداران عزیز عرضه می نماید. شادیز همواره آماده ی ارائه بهترین محصولات به مشتریان عزیز و همکاری با تولید کنندگان این محصول در کشور می باشد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها و سایر محصولات ما از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته فندقی

انس 32 پسته فندقیپسته فندقیپسته فندقی انس 32

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *