خرید مغز پسته کرمان _ شرکت خشکبار شادیز

خرید مغز پسته کرمان

خرید مغز پسته کرمان _ شرکت خشکبار شادیز انواع پسته و مغز پسته خوش طعم و درجه یک کرمان را به صورت عمده در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

خرید مغز پسته کرمان

استان کرمان اولین قطب بزرگ تولید و فروش انواع پسته و مغز پسته در ایران است انواع مغز پسته از جمله مغز پسته کال،مغز پسته رسیده،خلال پسته و … با بهترین طعم و کیفیت در این استان تولید و به بازارهای داخلی و خارجی صادر می گردد مناطق مختلف کرمان مانند رفسنجان،سیرجان،زرند و شهر بابک نیز از بخش های تولید و فروش مغز پسته در کرمان می باشند.

مغز پسته کرمان رنگ سبز و درجه کیفی بسیار بالایی دارد و در انواع مختلف به کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی صادر می گردد مغز پسته خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد و از آن در تهیه روغن پسته،کره پسته،حلوای پسته،خلال پسته،شیرینی  و شکلات استفاده می شود.مهم ترین خاصیت پسته آهن فراوان آن است که سبب خون سازی در بدن و درمان کم خونی می شود.

قیمت مغز پسته با توجه به نوع،طعم و رنگ آن محاسبه می شود مرغوبترین نوع آن مغز پسته با رنگ سبز تیره است که قیمت بالایی دارد و پایین ترین درجه آن مغز پسته زرد رنگ می باشد. قیمت مغز پسته از پسته با پوست بیشتر است قیمت خرید عمده و جزئی آن نیز با یکدیگر متفاوت است.

شرکت خشکبار شادیز مغز پسته تازه و درجه یک کرمان را مناسب ترین قیمت در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد کلیه محصولات به صورت مستقیم از تولید کننده عرضه می گردد.

شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات به مشتریان و کسب رضایتمندی آن ها می باشد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته

خرید مغز پسته کرمانمغز پسته کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *