تامین کننده گردو کاغذی تویسرکان _ شرکت بازرگانی شادیز

تامین کننده گردو کاغذی تویسرکان

تامین کننده گردو کاغذی تویسرکان _ شرکت بازرگانی شادیز با کیفیت ترین گردوی کاغذی تویسرکان را با قیمت مناسب در سراسر ایران به فروش می رساند.

تامین کننده گردو کاغذی تویسرکان

گردو پوست کاغذی تویسرکان از مرغوبترین و بهترین انواع گردوی تولید شده در ایران است این نوع گردو پوست چوبی بسیار نازکی دارد و به راحتی شکسته می شود مهم ترین ویژگی گردو تویسرکان مغز پر،سفید و چربی فراوان است از دیگر مزیت های گردو کاغذی تویسرکان درصد بالای مغز به پوست آن است که سبب افزایش خرید و فروش آن شده است.

تویسرکان مهم ترین قطب تولید کننده گردو در استان همدان است و با برخورداری از آب و هوای خوب،محل مناسبی برای کشت و پرورش گردو در ایران است گردوهای تولید شده در تویسرکان به دلیل کیفیت بالا با قیمت بالاتری نیز در بازار خرید و فروش می شوند.

گردو از ارزشمند ترین انواع خشکبار ایرانی است که خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد مغز گردو را با نام غذای مغز می شناسند زیرا حاوی مقادیر زیادی امگا۳ است که به تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز کمک می کند گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه و روغن دهی بسیار مرغوب می باشند گردوهای تولید شده در تویسرکان علاوه بر طعم خوب و چربی فراوان،پوست نازک و مغز سفید و درشتی دارند به همین دلیل در بازارهای داخلی و خارجی بی رقیب می باشند.

مصرف گردو سبب تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از انواع سرطان ها می شود خوردن چند عدد گردو به صورت روزانه حدود ۹۰ درصد از چربی های ضروری مورد نیاز بدن را تامین می نماید.

شرکت بازرگانی شادیز مرغوبترین گردوی پوست کاغذی تویسرکان را به صورت مستقیم از تولید کننده برای شما عزیزان تامین می نماید.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان عزیز

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۰۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

تامین کننده گردو کاغذیتامین کننده گردو کاغذی تویسرکانتامین گردو کاغذی تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *