بادام سنگی درجه یک فارس _ شرکت بازرگانی شادیز

بادام سنگی درجه یک فارس

بادام سنگی درجه یک فارس _ شرکت بازرگانی شادیز بادام سنگی درجه یک تولید شده در استان فارس را بدون واسطه و به صورت عمده به خریداران عزیز عرضه می نماید.

بادام سنگی درجه یک فارس

بادام سنگی یکی از بهترین و مرغوبترین محصولات کشاورزی تولید شده در استان فارس است بادام های تولید شده در فارس بسیار درشت،خوش طعم و با کیفیت می باشند بادام سنگی به بادامی می گویند که پوست چوبی آن بسیار سفت است و به سختی شکسته می شود مغز بادام سنگی طعم شیرین و میزان جربی بسیار بالایی دارد چربی موجود در بادام سنگی از سایر انواع بادام بیشتر است.

بادام سنگی درختی است که نیاز آبی کمی دارد و پس از کاشت با حداقل میزان آب سازگاری دارد و به خوبی رشد می کند به همین دلیل در زمین های خشک و دیم نیز کشت می شود در مناطق مختلف استان فارس مانند داراب،نی ریز،استهبان،بوانات،شیرازو… بادام سنگی به دو صورت دیم و آبی تولید می گردد . بادام سنگی فارس به دلیل کیفیت بالا علاوه بر بازارهای داخلی به کشورهای مختلف خارجی نیز صادر می گردد.

از مغز بادام سنگی بیشتر به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و برای تهیه روغن از آن استفاده می شود بادام از ارقام صادراتی محسوب می شود که خواص تغذیه ای و رمانی فراوانی دارد به همین دلیل در سال های اخیر میزان عرضه،تفاضا و تولید آن افزایش پیدا کرده است استان فارس بزرگ ترین و اصلی ترین قطب تولید بادام در کشور است.

بازرگانی شادیز بادام سنگی مرغوب و اعلای فارس را به صورت مستقیم از تولید کننده تهیه و بدون واسطه و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد کلیه ی محصولات به صورت عمده عرضه می گردد.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

بادام سنگی درجه یکبادام سنگی درجه یک فارسبادام سنگی فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *