خرید و فروش گردوی خراسان _ شرکت خشکبار شادیز

خرید و فروش گردوی خراسان

خرید و فروش گردوی خراسان _ شرکت خشکبار شادیز انواع گردوی خراسان با کیفیت عالی و قیمت مناسب به خریداران عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

خرید و فروش گردوی خراسان

استان خراسان از مناطق گردو خیز و مهم در کشور است گردوهای این استان به دلیل دارا بودن مغز پر؛سفید،چرب و خوش طعم در بازارهای داخلی و خارجی شهرت دارند. سالانه حدود ۸۰۰۰ تن گردو در این استان تولید می گردد و به سایر استان ها و کشورهای خارجی صادر می شود.

گردو در خراسان بیشتر در مناطق شمالی و کوهپایه ای استان مانند قوچان،چناران،جغتای،شاندیز،طرقبه و نیشابور کشت می شود.آب و هوا و خاک خوب این مناطق سبب تولید انواع گردو با درجه کیفی بسیار بالا شده است.

گردو یکی از مهم ترین محصولات کشاورزی استان خراسان است که به دلیل کیفیت بالا همواره میزان خرید و فروش پر رونقی دارد انواع گردوی پوست کاغذی،گردو سنگی،گردو سوزنی،گردو خوشه ای و دیگر انواع گردو در مناطق مختلف خراسان به صورت عمده کشت می شود.

گردو از پرکاربرد ترین انواع خشکبار است که خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد از مغز گردو علاوه بر مصارف خوراکی در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود مغز گردو از پر چرب تربن انواع مغزهای خوراکی است البته چربی موجود در گردو از نوع مفید است و به کاهش کلسترول بد خون کمک می کند. مهم ترین خاصیت گردو امگا۳ فراوان آن است که سبب بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه در کودکان و بزرگسالان می شود.

خشکبار شادیز با توجه به نیاز مشتریان گردوی تازه و مرغوب خراسان را به صورت مستقیم از تولید کننده تهیه و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

جهت خرید و فروش محصول و اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

خرید گردوی خراسانخرید و فروش گردو خراسانفروش گردوی خراسانگردوی خراسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *