فروش مغز گردو دوپر سفید _ شرکت خشکبار شادیز

فروش مغز گردو دوپر سفید

top view peeled walnuts with chopped nut on a wooden background


فروش مغز گردو دوپر سفید _ شرکت خشکبار شادیز مغز گردوی درجه یک دو پر سفید را به صورت عمده به مشتریان عزیز در سراسر کشور ارائه می نماید.

فروش مغز گردو دوپر سفید

مغز گردوی دو پر سفید از مرغوبترین و با کیفیت ترین انواع مغز گردو در ایران است زیرا این نوع مغز گردو درشت،خوش طعم است و روغن مناسبی دارد و با قیمت بالاتری نسبت به سایر انواع مغز گردو در بازار خرید و فروش می شود.

دلییل بسیاری وجود دارد که سبب سیاه و یا تیره شدن مغز گردو می شود از جمله نرسیدن نور و آب کافی به درخت و میوه های گردو،عدم برداشت و خشک کردن صحیح،بیماری درخت گردو و استفاده از کودهای نامناسب و تغذیه نامناسب درخت گردو که همگی تاثیر منفی بر رشد مناسب گردوهای درخت دارد.

البته بعضی از انواع گردو به دلیل زود رس بودن در فصل تابستان و گرما برداشت می شوند به همین دلیل رنگ آن ها تیره است تیرگی مغز گردو در این نوع گردوها طبیعی است و نشان دهنده رشد نامناسب آن ها نمی باشد.

به طور کلی قیمت و کیفیت گردو با توجه به رنگ روشن،میزان چربی و طعم آن ها محاسبه می شود هر چه مغز گردو رنگ روشن تری داشته باشد مرغوب تر است.

مغز گردو از مهم ترین انواع خشکبار است که خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد مغز گردو را با نام غذای مغز می شناسند زیرا حاوی مقادیر زیادی امگا۳ است که به تقویت حافظه و عملکرد بهتر مغز کمک می کند مصرف مغز گردو سبب تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از انواع سرطان ها می شود چربی موجود در گردو از نوع مفید است و به کاهش کلسترول بد خون کمک می کند.

مغز گردو از جمله خشکبارهایی است که به دلیل روغنی بودن اکر برای مدت طولانی و در محیط نامناسب نگهداری شود کیفیت و خواص خود را از دست می دهد به همین دلیل شرکت شادیز جهت حفظ تازگی و بهداشت مغز گردو پس از دریافت سفارش های شما عزیزان گردوی با پوست را به مغز تبدیل کرده و در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

جهت خرید و فروش محصول می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

فروش مغز گردو دوپرفروش مغز گردو دوپر سفیدمغز گردو دوپر سفیدمغز گردو سفید دوپر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *