خرید و فروش مغز گردو اعلا _ شرکت بازرگانی شادیز

خرید و فروش مغز گردو اعلا

top view peeled walnuts with chopped nut on a wooden background


خرید و فروش مغز گردو اعلا  _ شرکت بازرگانی شادیز در زمینه ی خرید و فروش انواع مغز گردو بصورت عمده در سراسر ایران فعالیت می نماید.

خرید و فروش مغز گردو اعلا

گردو از با ارزش ترین و قدیمی ترین انواع خشکبار است که خواص درمانی و تغذیه ای فراوانی دارد در گذشته از گردو بیشتر برای مصارف درمانی استفاده می کرده اند امروزه گردو از پر کاربرد ترین خشکبارهای ایرانی است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود.

گردوهای ایرانی انواع مختلفی دارند و به صورت با پوست و بدون پوست در بازار خرید و فروش می شوند انواع گردو در ایران عبارتند از:گردو پوست کاغذی،گردو پوست سنگی،گردو سوزنی،گردو نوک کلاغی،گردو خوشه ای و گردو ماکویی بهترین و با کیفیت ترین گردوهای ایرانی متعلق به استان فارس،همدان و کرمان است به طور کلی گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه و روغن دهی بسیار مرغوب می باشند.

مغز گردو را با نام غذای مغز می شناسند زیرا حاوی مقادیر زیادی امگا۳ است که به تقویت و بهبود عملکرد مغز کمک می کند مغز گردو در بین مواد خوراکی بیشترین میزان امگا۳ را دارا می باشد گردو از پر چربترین مغزهای خوراکی است البته چربی آن از نوع غیر اشباع است و به کاهش کلسترول بد خون و افزایش کلسترول مفید خون کمک می کند.

مغز گردو در انواع مغز گردو ممتاز،مغز گردو سفید،مغز گردو معمولی،مغز گردو خورشتی و دندانه در بازار های ایرانی موجود می باشد قیمت مغز گردو با توجه به رنگ و کیفیت آن محاسبه می گردد هر چه مغز گردو رنگ روشن تری داشته باشد قیمت بالاتری دارد قیمت مغز گردو از گردوی با پوست بالاتر است زیرا در خرید مغز گردو احتمال پوکی و خرابی وجود ندارد و از طرفی می توان طعم و کیفیت گردو را به صورت مستقیم تست کرد.مغز گردوی درجه یک علاوه بر رنگ روشن باید طعم خوب و چربی مناسبی نیز داشته باشد.

بازرگانی شادیز خوش طعم ترین و تازه ترین انواع مغز گردوی ایرانی را به صورت عمده و بدون واسطه با قیمت مناسب به خریداران عزیز عرضه می نماید.

جهت خرید و فروش محصول می توانید با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

خرید فروش مغز گردوخرید فروش مغز گردو اعلاخرید و فروش مغز گردومغز گردو اعلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *