خرید و فروش مغز گردو تویسرکان _ شرکت بازرگانی شادیز

خرید و فروش مغز گردو تویسرکان

خرید و فروش مغز گردو تویسرکان _ شرکت بازرگانی شادیز مغز گردوی درجه یک تویسرکان را به صورت عمده به فروش می رساند.مغز گردو تویسرکان کیفیت بسیار بالایی دارد.

خرید و فروش مغز گردو تویسرکان

مغز گردوی تویسرکان مرغوب ترین و با کیفیت ترین انواع مغز گردو در کشور است و همواره متقاضیان بسیاری دارد. مهم ترین ویژگی مغز گردو تویسرکان رنگ سفید،چربی فراوان و طعم بسیار عالی آن است که سبب افزایش میزان عرضه و تقاضای آن شده است.

مغز گردو تویسرکان در کیفیت های مغز گردو سفید،مغز گردو معمولی،مغز گردو خورشتی و مغز گرو دندانه در بازار خرید و فروش می شود. مرغوب ترین نوع آن مغز گردوی دو پر سفید است و قیمت بالاتری دارد. مغز گردوی سفید تویسرکان گزینه مناسبی جهت صادرات می باشد.

مغز گردو تنها بخش خوراکی میوه گردو است که طعم بسیار خوب و خواص مغذی فراوانی دارد. از گردو در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود.

مغز گردو بیشترین حجم از اسیدهای چرب امگا۳ را در بین مواد غذایی دارا می باشد. امگا۳ گردو سبب تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز می شود هم چنین از بیماری آلزایمر پیشگیری می کند.

گردو منبع خوبی از انواع ویتامین ها،پروتئین ها ،اسیدهای چرب و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و فسفر است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن هم چنین پیشگیری از بیماری ها کمک می کند.

شرکت بازرگانی شادیز در زمینه خرید و فروش انواع گردو  به صورت عمده در کشور فعالیت می نماید.

مشتریان عزیز می توانند عمده مغز گردوی تویسرکان را به صورت مستقیم از تولید کننده از طریق این مجموعه خریداری فرمایند.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین دریافت قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

www.shadizva.ir

گردو

خرید مغز گردو تویسرکانخرید و فروش مغز گردوخرید و فروش مغز گردو تویسرکانفروش مغز گردو تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *