فروش عمده پسته مشهد _شرکت بازرگانی شادیز

فروش عمده پسته مشهد

فروش عمده پسته مشهد _شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته خام و درجه یک تولید شده در مشهد را بصورت مستقیم به متقاضیان ارائه می نماید.

فروش عمده پسته مشهد

پسته یکی از پر طرفدارترین انواع خشکبار در دنیا است مرغوب ترین و خوش طعم ترین پسته ها در کشور ایران تولید می شود پسته در مناطق مختلف ایران مانند شهرهای مشهد،کرمان و یزد بصورت عمده تولید می گردد مشهد به دلیل برخورداری از موقعیت خوب جغرافیایی و آب و هوای سازگار با تولید پسته به یکی از قطب های مهم تولید و فروش پسته در ایران مبدل شده است پسته های تولید شده در مشهد کیفیت بالا و طعم بسیار لذیذی دارند مناطق فیض آباد،بردسکن،سبزوار ،قاین،فردوس و گناباد از بخش های تولید پسته در مشهد می باشند خرید و فروش پسته در مشهد به جهت توریستی بودن و جمعیت بالای آن همواره از رونق بالایی برخوردار است.

انواع مختلف پسته نظیر پسته اکبری،کله قوچی،احمد آقایی،فندقی و پسته بادامی (پسته مشهدی) در دناطق مختلف مشهد بصورت عمده کشت می شود و علاوه بر فروش در بازارهای داخلی به کشورهای مختلف خارجی نیز صادر می گردد.

پسته گونه ای گیاهی است که خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد از انواع پسته بصورت های مختلف خام ،بو داده و شور در انواع آجیل ها و از مغز آن در صنایع شیریتی پزی استفاده می شود.

بازرگانی شادیز انواع پسته مشهد را به عنوان مرغوب ترین پسته های تولید شده در ایران بصورت عمده و خام به مشتریان عزیز ارائه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

همواره با شما هستیم از مرکز خشکبار شادیز

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

عمده پسته مشهدفروش پسته مشهدفروش عمده پستهفروش عمده پسته مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *