خرید و فروش بادام درختی اصفهان _بازرگانی شادیز

خرید و فروش بادام درختی اصفهان

خرید و فروش بادام درختی اصفهان _بازرگانی شادیز با کیفیت ترین انواع بادام درختی اصفهان را بصورت عمده به مشتریان عزیز در سراسر کشور ارائه می نماید.

خرید و فروش بادام درختی اصفهان

بادام اصفهان از مرغوب ترین بادام های تولید شده در ایران می باشد و بصورت مغز و با پوست در بازارهای کشور خرید و فروش می شود.استان اصفهان به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب محل مناسبی برای کشت انواع درخت بادام است و محصولات بسیار با کیفیتی در مناطق مختلف آن تولید می گردد.حجم قابل ملاحظه ای از بادام های صادراتی کشور در این استان تولید می گردد.بازرگانی شادیز با کیفیت ترین بادام اصفهان را بصورت مستقیم و بدون واسطه به مشتریان عزیز ارائه می نماید.

انواع بادام درختی اصفهان

انواع بادام درختی در اصفهان عبارتند از:بادام مامایی،بادام سنگی،بادام پوست کاغذی و بادام شاهرودی .دو نوع بادام کاغذی و بادام مامایی تنها در دو استان اصفهان و چهارمحال بختیا ری بصورت عمده کشت می شود و میزان خرید و فروش پر رونقی در این استان دارد .

قیمت بادام درختی

بادام درختی با کیفیت و قیمت های متفاوتی در بازارهای ایرانی به فروش می رسد به طور کلی قیمت بادام با توجه به نوع،درصد و کیفیت مغز،درشتی و ریزی هم چنین تازگی آن محاسبه می شود قیمت بادام با پوست نیز با توجه به میزان مغز و مرغوبیت آن تعیین می گردد به دلیل نوسانات اقتصادی قیمت بادام بصورت روزانه در حال افزایش و کاهش می باشد لذا جهت اطلاع از قیمتها با کارشناسان شادیز تماس حاصل فرمایید.

بازرگانی شادیز عمده بادام درختی اصفهان را بصورت خام و با پوست به متقاضیان عزیز ارائه می دهد کلیه محصولات شادیز با درجه کیفی بالا و قیمت های منصفانه به فروش می رسد .

سفارشات بادام صادراتی نیز در این مجموعه پذیرفته می شود.

با تشکر از بازدید و همراهی شما دوستان گرامی

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

بادام درختی اصفهانخرید بادام درختی اصفهانخرید فروش بادام اصفهانخرید و فروش بادام اصفهانخرید و فروش بادام درختیفروش بادام درختی اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *