بادام درختی با پوست _ خرید و فروش انواع بادام

بادام درختی با پوست

بادام درختی با پوست _ خرید و فروش انواع بادام درختی بصورت عمده در این مجموعه انجام می پذیرد بادام درختی از محبوبترین خشکبارهای ایرانی است.

بادام درختی با پوست

بادام درختی از محبوبترین خشکبارهای ایرانی است که بصورت عمده در مناطق مختلف کشور تولید می گردد بادام از درختان سازگار با گرمی هوا است به همین دلیل در مناطق گرمسیری رشد می کند بادام درختی در ایران انواع مختلفی دارد که معروفترین آنها عبارتند از:بادام سنگی،بادام مامایی،بادام پوست کاغذی و بادام ربیع.هر یک از انواع بادام بصورت مغز و یا با پوست در بازار خرید و فروش می شود .

بادام منبع خوبی از انواع مواد مغذی مانند ویتامین ها،پروتئین ،اسیدهای چرب و املاح معدنی مانند کلسیم،پتاسیم،آهن،منیزیم و فیبر است مغز بادام چربی فراوانی دارد به صورتی که بیش از نیمی از آن از روغن تشکیل شده است روغن بادام را جهت مصارف خوراکی و موضعی از آن استخراج می نمایند البته چربی موجود در بادام از نوع مفید است و به کاهش کلسترول بد خون کمک می کند مصرف بادام سبب استحکام استخوان ها و دندان ها و پیشگیری از پوکی استخوان، سبب تقویت معده و بهبود عملکرد دستگاه گوارشی و هم چنین باعث بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه می شود.

قیمت بادام با پوست با توجه به نوع،درصد و کیفیت مغز هم چنین تازگی آن محاسبه می گردد قیمت خرید بادام بصورت عمده و جزئی نیز با یکریگر متفاوت است معمولا قیمت خرید عمده آن پایین تر و به صرفه تر است.

شرکت بازرگانی شادیز در زمینه خرید و فروش انواع بادام بصورت عمده در کشور فعالیت می نماید شادیز همواره آماده ی ارائه بهترین محصولات به مشتریان و همکاری با تولید کنندگان این محصول می باشد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

بادام درختی با پوستخرید و فروش انواع بادامخرید و فروش بادام درختی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *