بازرگانی صادر کننده پسته _ خشکبار شادیز

بازرگانی صادر کننده پسته

بازرگانی صادر کننده پسته _ خشکبار شادیز از معتبرترین شرکتهای بازرگانی است که در زمینه صادرات پسته بصورت عمده در ایران فعالیت می نماید.

بازرگانی صادر کننده پسته

پسته معروفترین و شناخته شده ترین انواع خشکبار ایرانی در دنیا است پسته مهمترین محصول صادراتی کشور ایران پس از فراورده های نفتی است کشور ایران از بزرگترین تولید کنندگان و صادرکنندگان پسته در دنیا است پسته های تولید شده در ایران علاوه بر طعم خوب ،تنوع بسیار زیادی دارند که سبب شهرت آنها شده است صادرات پسته توسط تجار و شرکت های بازرگانی بصورت خام و یا فرآوری شده به کشورهای مختلف اروپایی،کشورهای عربی و کشورهای آسیایی انجام می شود.

بازرگانی شادیز یکی از بزرگترین شرکتهای صادر کننده انواع پسته بصورت خام به کشورهای اروپایی و عربی می باشد و همواره فعالیت خود را در دنیا گسترش می دهد و به بازارهای خارجی مختلفی دسترسی دارد.

انواع پسته صادراتی

پسته های ایرانی تنوع بسیار زیادی دارند به صورتی که تا به حال بیش از هفتاد نوع پسته در ایران شناسایی و کشت شده است در این بین تعداد محدودی از آن ها بصورت عمده و تعداد بسیاری بصورت محدود در نقاط مختلف ایران تولید می گردند بیشترین سطح زیر کشت پسته در ایران متعلق به استان کرمان،یزد و خراسان است معروفترین انواع پسته صادراتی ایران عبارتند از:

پسته اکبری

پسته احمد آقایی

پسته کله قوچی

پسته فندقی

هر یک از انواع پسته خصوصیات و ویژگی های جداگانه و خاص خود را دارد و بصورت مغز و با پوست خرید و فروش می شود در یک تقسیم بندی کلی انواع پسته را از نظر شکل ظاهری به دو گروه پسته فندقی و پسته بادامی تقسیم می نمایند پسته کله قوچی و فندقی جزو ارقام فندقی و پسته اکبری و احمد آقایی جزو ارقام بادامی به شمار می آیند.

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان یکی از بازرگانی های معتبر صادر کننده پسته در ایران آمادگی دارد تا با عقد قراردادهای بلند مدت ،مراودات تجاری خود را با شما عزیزان آغاز نماید.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

بازرگانی صادر کننده پستهصادر کننده پسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *