خرید و فروش پسته اکبری _ شرکت بازرگانی شادیز

خرید و فروش پسته اکبری

خرید و فروش پسته اکبری _ شرکت بازرگانی شادیز مرغوبترین پسته اکبری خام را بصورت عمده با قیمت مناسب به خریداران عزیز ارائه می دهد.

خرید و فروش پسته اکبری

پسته اکبری بهترین نوع پسته تولید شده در ایران است این پسته لوکس ترین و درشت ترین پسته ی ایرانی است و از ارقام بادامی به شمار می آید پسته اکبری ظاهری کشیده و بلند دارد و از سنگین وزن ترین انواع پسته می باشد نام تجاری پسته اکبری super long pistachio یعنی پسته فوق العاده بلند است پسته اکبری علاوه بر کشیدگی طعم بسیار خوبی دارد که بر محبوبیت آن افزوده است.

درجه خندانی در این نوع پسته بسیار زیاد است و بیش از ۹۰ درصد آن خندان می باشد رنگ پوست استخوانی پسته اکبری کرم تیره و مغز آن بنفش متمایل به قهوه ای است به طور کلی پسته اکبری لوکس ترین و اعیانی ترین نوع پسته در ایران است و از نظر اقتصادی بالاترین قیمت را در بین انواع پسته دارا می باشد بیشترین حجم از این پسته در شهرستانهای رفسنجان،انار و سیرجان تولید می گردد و به بازارهای داخلی و خارجی صادر می گردد.

از پسته اکبری به دلیل درشتی و خندانی بیشتر بصورت آجیلی استفاده می شود بهترین نوع این پسته از دو طرف چاک و با انس پایین است.این پسته مناسب ترین نوع پسته برای صادرات به کشورهای مختلف از جمله کشورهای عربی می باشد.

پسته اکبری بهترین نوع پسته از نظر کشیدگی،درشتی،طعم و کیفیت می باشد.

شرکت بازرگانی شادیز با کیفیت ترین پسته اکبری خام را بصورت عمده به مشتریان عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید هدف ما ارتقاء سطح کیفی محصولات و رضایت مشتریان عزیز می باشد.

شادیز همواره آماده ی همکاری با تولید کنندگان این محصول در سطح کشور می باشد. در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین دریافت قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته اکبری

خرید پسته اکبریخرید فروش پسته اکبریخرید و فروش پسته اکبریفروش پسته اکبری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *