تامین کننده پسته احمد آقایی _شرکت بازرگانی شادیز

تامین کننده پسته احمد آقایی

DIGITAL IMAGE


تامین کننده پسته احمد آقایی _شرکت بازرگانی شادیز پسته احمد آقایی مرغوب و درحه یک  را بصورت عمده و با قیمت مناسب به فروش می رساند.

تامین کننده پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی یکی از معروف ترین و پر فروش ترین انواع پسته های تجاری ایران است این پسته از ارقام بادامی به شمار می آید و ظاهری بلند و کشیده دارد پسته احمد آقایی از نظر ظاهری شباهت نزدیکی به پسته اکبری دارد اما از آن کمی کوچکتر است.

این پسته مغز قرمز رنگ و پوست استخوانی سفیدی دارد که سبب بازار پسندی آن شده است علاوه بر این پسته احمد آقایی درجه خندانی بالا و طعم بسیار بی نظیری دارد بیشترین سطح زیر کشت پسته احمد آقایی متعلق به استان کرمان،یزد و خراسان می باشد.

شرکت بازرگانی شادیز با کیفیت ترین پسته احمد آقایی را بصورت مستقیم از تولید کننده و بدون واسطه به مشتریان عزیز عرضه می نماید.

خواص پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی سرشار از انواع ویتامین ها مانند ویتامینB6 ،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،مس،فیبر،فسفر،منیزیم و منگنز است.

فواید پسته احمد آقایی

از مهم ترین فواید پسته احمد آقایی و دیگر پسته ها خاصیت خون سازی آن است آهن موجود در پسته سبب درمان کم خونی می شود پسته به دلیل دارا بودن ویتامینB6 شادی آور است مصرف پسته سبب تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از بیماری های مختلف مانند سرطان می شود.

سایر انواع پسته

پسته های ایرانی انواع مختلفی دارند و هر کسی با توجه به سلیقه و ذائقه خود نوعی از آن را استفاده می کند.

پسته اکبری

پسته فندقی

پسته کله قوچی

مغز پسته

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان عزیز

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

پسته احمد آقایی

تامین پسته احمد آقاییتامین کننده پسته احمد آقایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *