تامین کننده پسته فندقی _ شرکت خشکبار شادیز

تامین کننده پسته فندقی

تامین کننده پسته فندقی _ شرکت خشکبار شادیز انواع پسته فندقی تازه و با کیفیت ایرانی را بصورت مستقیم و بدون واسطه برای مشتریان عزیز تامین می نماید.

تامین کننده پسته فندقی

پسته فندقی یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین انواع پسته های تجاری ایران است این پسته ظاهری گرد و کروی شبیه به میوه ی فندق دارد به همین دلیل به آن پسته فندقی می گویند پسته فندقی مغز قرمز رنگ و طعم بسیار خوبی دارد انس پسته فندقی بالا است که نشانگر ریز بودن آن می باشد این پسته ارزان ترین قیمت را در بین انواع پسته داراست به همین دلیل میزان خرید و فروش پر رونقی در داخل کشور و هم چنین میزان صادرات بالایی به کشورهای خارجی از جمله کشورهای آسیایی و همسایه مانند چین دارد.

پسته فندقی بیشترین حجم از تولید پسته را در ایران به خود اختصاص داده است و بیشتر در استان کرمان و مناطق رفسنجان و سیرجان بصورت عمده کشت می شود پسته فندقی انواع مختلفی دارد و بصورت خندان،آبخندان و مخلوط خندان و دهان بسته و در انس های مختلف در بازارهای سراسر کشور عرضه می گردد .

پسته فندقی برای نخستین بار توسط فردی به نام مهدی اوحدی در منطقه رفسنجان شناسایی و معرفی گردید به همین دلیل به آن پسته اوحدی نیز می گویند.

از پسته فندقی بصورت خام و شور در انواع آجیل ها و برای تهیه مغز پسته استفاده می شود پسته فندقی با پسته کله قوچی از یک خانواده است اما پسته فندقی ریز و پسته کله قوچی درشت است.

شرکت خشکبار شادیز انواع پسته فندقی را با توجه به نیاز مشتریان بصورت مستقیم از باغدار تهیه و بدون واسطه با قیمت مناسب عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته فندقی

تامین پسته فندقیتامین کننده پستهتامین کننده پسته فندقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *